Cycl0ps Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Huff.. Jeg får meg et nytt skjermkort i morgen så jeg tenkte at jeg formaterer i dag så jeg bare kan sette det inn og begynne og installere drivere osv i morgen.. Lettere sagt en gjort. Jeg begynte med å prøve og få lavet meg en ny partisjon med partisjon magik.. Det gjikk ikke fikk en feilmeldig ikke spør meg hvilke... Og tenkte jeg formaterer jeg i allfall og installerer os. Så kan jeg lave noen partisjoner senere. Formateringa gjikk fint det.. Så skal jeg begynne og boote med diskett. Startemaskinen med CD right. Joda deg gjikk.. Skal legge inn XP så da blir det F:dir I386>WINNT Og så begynte den og installere. Ferdig med dos installeringa som jeg kaller det og så rebootet den og ba meg fjerne cd'er og oppstarts diskett. Ok.. Så kommer feilmeldingene.. Kan ikke fortsette det er en konflikt eller feil av noe slag. Og hva skal jeg gjøre? Jeg formaterer C: Igjen nå. Men hva skal jeg gjøre anderledes nå? Har jeg ikke gjort det slik som det skal gjøres? :-? :-? Er det noen som kan hjelpe meg.. Ok forklar meg nå siden jeg holder på og formatere... Så forklar gjærne med step's osv... Tusen takk for hurtig svar Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har desverre ingen løsning til deg. Men dette minnet meget om det som skjedde meg her forleden. Gjorde nøyaktig det samme som deg og fikk noen rare feilmeldinger når jeg skulle boote opp igjen Eneste muligheten jeg hadde var å bruke en bootdisk, og dermed installere Win98SE. (hadde ikke tid til annet i farten). Tror ikke jeg kommer til å installere XP igjen på en stund, da jeg nå endelig får kost meg med spill som ikke virker i XP <EDIT skriveleif> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå