Christok Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Dette er en forsikring som tilbys til nye acer pcer, jeg lurer på om "tilfeldige skader" omfatter skader som grunnet at jeg fks mister den i bakken, og om forsikringen vil dekke dette. Det står følgende: AcerAdvantage - utvidet garanti fra 1-3 år for Notebooks som dekker tilfeldige skadder Gjelder alle Travelmate/Aspire/Ferrari modeller med forsikring Denne "forsikringen" tar for seg fysisk skade og garanterer reparasjon innen 5 arbeidsdager. Denne dekker også Lyn/Torden skader - Gir også kunden fri telefonsupport/ fax og email support noe som sikrer kunde maksimal garanti i en periode på 3 år. ( Merk at ved skade på skjerm så er det egenandel på 100 Euro) Denne garantiavtalen må kjøpes og registreres med serienummer på maskinen innen 90dager etter kjøpt PC. Utvider eksisterende garanti ifra 1. til 3 år(gjelder maskiner produsert etter 1/10-03.) Maskiner produsert før dette har 2-års garanti som standard. Gjelder i hele EU-området inklusiv Norge og Sveits. Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Tror den gjelder det meste så lenge det er et uhell...har hørt om selskaper som nekter å betale ut forsikringspremien hvis det er utvist stor uaktsomhet...hvis du foreksempel drar på klatretur med pcen under armen. Vet ikke hva denne forsikringen koster, men en egenandel på 100 euro synes jeg hørtes drøyt ut...hvis man først mister pcen i gulvet er det vell skjermen som først og fremst går... Lenke til kommentar
Christok Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Tror den gjelder det meste så lenge det er et uhell...har hørt om selskaper som nekter å betale ut forsikringspremien hvis det er utvist stor uaktsomhet...hvis du foreksempel drar på klatretur med pcen under armen. Vet ikke hva denne forsikringen koster, men en egenandel på 100 euro synes jeg hørtes drøyt ut...hvis man først mister pcen i gulvet er det vell skjermen som først og fremst går... 9474735[/snapback] skjermen er jeg enig er litt dyrt, koster litt under 2000, min forrige laptop ble eid av et glass vann. Tror du denne vil dekke et slikt uhell? Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 ja, det tror jeg...men alt kommer ann på hvordan du fremstiller saken for folka. Sier du at du satt ute i regnet med pcen kan di gjøre seg vanskelig....men et glass vann som du uheldigvis velter bør ikke by på noe problem med denne forsikringa. Vær obs på at jeg slettes ikke er sikker på dette her...regner bare med at forsikringen dekker uhell ut fra mine erfaringer med lignenede forsikringer:) Lenke til kommentar
Christok Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 ja, det tror jeg...men alt kommer ann på hvordan du fremstiller saken for folka. Sier du at du satt ute i regnet med pcen kan di gjøre seg vanskelig....men et glass vann som du uheldigvis velter bør ikke by på noe problem med denne forsikringa. Vær obs på at jeg slettes ikke er sikker på dette her...regner bare med at forsikringen dekker uhell ut fra mine erfaringer med lignenede forsikringer:) 9474842[/snapback] Jepp. Uansett takk. Har du opplevd noen problemer med folka, eller har de fikset tingene etter uhell uten å være alt for vrange? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Du må selvsagt lese forsikringsvilkårene for å finne ut hva som dekkes. En ulykkesforsikring skal vel normalt dekke uhell, slik som fall fra høyder etc. Det er ingen selvfølge at f.eks. vannskader dekkes. Som sagt, les vilkårene. Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Bestilte nettopp fra mpx.no, fant ikke i farta at jeg kunne ta med denne ulykkesforsikringa, men tror det er greit å ha for meg!;P Går det på mpx.no? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Acer har veldig god support, de er online nesten 24/7, så er det noe sender jeg mail, får en fil med en rep. ting på, pakker pc'n inn, sender til acer med kopien jeg fikk får igjen på 3 dager Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg