baard_p Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Trenger hjelp med oppkoblingen.... Skal nå for første gang prøve å koble opp mitt SB X-FI audio kort til min Denon AVR-2105.... Har lest på forumet og søkt litt rundt om, men finner ikke noen svar på hvordan jeg gjør dette. Ser på hjemmesiden til Creative at man må bruke et sett som kalles Home Theater Cable. Må jeg bruke dette for å få surround lyd? Har hørt snakk om at man kan koble til stereo jack fra pc'en til forsterkeren og overføre signalet digitalt og få surround lyd Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet da det hadde vært supert med litt lyd fra mine filmer. Takk på forhånd Endret 14. september 2007 av baard_p Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er det kanskje Creative SB X-Fi Digital I/O Modul du har hørt snakk om? Lenke til kommentar
baard_p Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Er det kanskje Creative SB X-Fi Digital I/O Modul du har hørt snakk om? 9474834[/snapback] Ehh, kan vel godt hende det. Hadde tenkt å prøve å få dette til uten noen tilleggsmodul da. Har du noen forslag? Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Går an å få tak i en kabel som er fra minijack spdif out på lydkortet til coax på forsterker. Det brukte jeg en stund og funket helt fint. Vinci Lenke til kommentar
baard_p Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Går an å få tak i en kabel som er fra minijack spdif out på lydkortet til coax på forsterker. Det brukte jeg en stund og funket helt fint. Vinci 9475086[/snapback] Hmm, er d f.eks en slik du tenker på da QED Qunex J2P Kabel ? Er det noe man må aktivisere på lydkort programvaren da? Har prøvd med denne kabelen nå og man får bare stereo lyd på alle høytalerne. Så det funker da ikke å få surround lyd ut av I/O digital utgangen?? Endret 12. september 2007 av baard_p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå