cyberspin Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg bare lurte på om det er krevende og skjære ut hull i plexiglass med dremel. Er et hull på 49mm i diameter som jeg må skjære ut. Lurer også på om det er mulig å stanse ut plexiglass. Eller vil det sprekke ? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg hadde ingen problemer med å skjære til plexiglasset. Men fikk litt hjelp av min far. Men det er ikke stor forskjell fra det og skjære i kabinettet. Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hullsag litt dyrt men det er hvert pengene Lenke til kommentar
Laka Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Stikksag gjør nok jobben like bra Lenke til kommentar
Novec Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Bare husk å legge på et par striper el-tape under foten på stikksaga, så du unngår å ripe plexien. Sett den også på lav hastighet så ikke sagsponet smelter seg fast i plata og sagbladet. Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Stikksag gjør nok jobben like bra joda men jeg synes at det ikke blir like fine hull som med hullsag (jevnere kanter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå