leifeinar Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 har disse bruker de nå på et vANLIG ATX. ASUS P5B regner med de funker fint. tror du kan bli overasket over stock kjøleren. så lenge du ikke skal overklokke da Lenke til kommentar
Delish Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg har et Fusion black kabinett, høyden i fra cpu opp til lokket på kassa er 116mm. IR-reciveren som er innebygd er ikke helt kompatibel, virker ikke i Mediaportal f.eks. I Fusion Black utgaven er det LCD display og ikke VFD, displayet virker kun med programvaren som følger med... og kontrasten på displayet er veldig dårlig. Bortsett i fra LCD og fjernkontroll reciveren er jeg veldig godt fornøyd med kabinettet Fylt med: ABIT AN-M2HD AMD BE-2350 Sapphire HD 2600XT Kingston 2x1GB minne SamsungT166 250GB SATA Sony Combodrive med IDE->SATA adapter Hauppauge WinTV-PVR-150 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 IR-reciveren som er innebygd er ikke helt kompatibel, virker ikke i Mediaportal f.eks. Kan du utdype dette? Lenke til kommentar
Delish Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 I mediaportal virker kun piltastene og ok knappen på microsoft fjernkontrollen, så jeg dekket til reciveren på kabinettet og kobla til usb reciveren som fulgte med fjernkontrollen og da virker det fint. Jeg ble rimelig skuffa kan du si når reciveren ikke var helt som forventa, hadde håpet og slippe usb reciveren vedsiden av htpc'en. Du kan lese om dette på noen av review'ene som finnes på nettet av fusion v2/black. denne fjernkontroll og reciver er det jeg benytter nå. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=309575 Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Utrolig dumt at den IR mottakeren til Antec skal være så dårlig da. Men det er vel ikke så mye å gjøre med det. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hmmm.. har kjøpt dette for en slektning og skal bygge det i løpet av helgen. Skal se hva jeg får til ved å bruke IR Server Suite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå