verZavius Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Hmm, Liksom. Jeg startet AVG antivirus, right. Men liksom... 6k filer liksom, hvor mange filer kan jeg egentlig ha?! Det er jo hysterisk liksom.. Det er en PC ... hvor mange filer kan en liten pc ha?! omigosh.. Herregud, er forvirret på alle filene! Hvis dette er feil forum... Tell:p Endret 11. september 2007 av verZavius Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 jeg har 100k filer da, men men Lenke til kommentar
verZavius Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Såppas Men uans... Det er heftig da... Lenke til kommentar
verZavius Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 jaja w/e Starta liksom akuratt programmet... Men uans, tror jeg slettet viruset mitt -.- Tar 4evvah xD Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster. Den kan fortelle om det evt. ligger noe igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå