kyrreny Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Heisann! Hvordan lager jeg et batch script som lager IE snarveier til nettsider på skrivebordet i Windows XP og Vista? Jeg har laget et gratis program her, og tenkte jeg skulle prøve å tjene meg et par slanter ved å få installasjonsprogrammet til å kjøre et batch script som lager skrivebordssnarveier til mine affiliate-sider. Noen som vet noe kanskje? Tusen takk, Kyrre Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Så vidt jeg vet så finnes det ikke pr i dag et kommandolinjebasert program som kan opprette snarveier i windows. Det du derimot kan gjøre er å lage deg et VBscript, for det har støtte for snarveier. Lenke til kommentar
CCTSM Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Du kan jo bruke Inno Setup (http://www.jrsoftware.org/isinfo.php) for å lage setupen din, den har støtte for allslags snarveier. (IIRC) Bruk ISTool for å gjøre det hele lettere og mer smertefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå