pessimisten Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nå sliter jeg... Pc'en min er koblet til en 32" TV og en 22" Acer LCD skjerm Originalt står det som dualview der LC står på 1680x1050 pixler og tv'en på 13...x768 Men nå plutselig vil ikke Acer skjermen fungere. Når jeg har begge koblet i så velger den alltid tv'en som standard skjerm. Hvis jeg så bytter ledning så får jeg kobla til acer, men da vil den ikke ha høyere oppløsning enn 1024x768. Hva er galt? Jeg har ikke tuklet noe som helst i instillingene, jeg bare starta pc'en på nytt og så kom det Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Trolig ikke samme problemet jeg har, men har også en sånn Acerskjerm som "plutselig" ikke oppfører seg slik den skal. På min funker den igjen når jeg trekker ut strømmen fra skjermen helt. Det virker nesten som om den "krasjer" på en eller annen måte, og må være strømløs. Er jo verdt et forsøk. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Trolig ikke samme problemet jeg har, men har også en sånn Acerskjerm som "plutselig" ikke oppfører seg slik den skal. På min funker den igjen når jeg trekker ut strømmen fra skjermen helt. Det virker nesten som om den "krasjer" på en eller annen måte, og må være strømløs. Er jo verdt et forsøk. 9474386[/snapback] Nope. det funka ikke. Tester å oppdatere driver(88gts) EDIT: ja det hjalp, det burde jeg egentlig ha prøvd før jeg spurte her Endret 11. september 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå