kjto45 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei Har en harddisk på 37 Gb Har bare 3 Gb ledig,,, men når jeg ser på hva jeg har på min PC er dt jo bare litt over 2,5 Gb,,, ikke spill ,, musikk,, film ,,o.l. Kan jeg ha masse som Win -- ikke viser ,, eller ... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Pagefilen vil kanskje ikke vises. Hva var egentlig spm ditt? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Pagefilen vil kanskje ikke vises. Hva var egentlig spm ditt? 9474382[/snapback] Regner med han mener at harddisken viser at det er 3gb igjen, men at når han utforsker og sjekker størrelsen på alle mappene på HDen, så viser det at det egentlig skal være mer enn 3 gb ledig. Lenke til kommentar
kjto45 Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Vel -- HD er på totalt 37 Gb. Men den viser at 3 Gb er ledig,, men når jeg ser på hver enkelt mappe ... så har jeg kun brukt 2,5 Gb,,,, og da burde det være 34 Gb ledig ,, Jeg har jo nesten ingen ting på maskinen,, så derfor burde det være masse ledig... Lurer bare på om det er filer som "utfrorsker" ikke viser. Noen som var et annet programm -- til å undersøke - utforske PCèn.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Utforsker vil ikke vise systemfiler og skjulte filer (hvis du ikke har bedt den om å vises dette). Noe som vil ta plass er bl.a. System restore og swap-fil. men også andre ting kan ta plass. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) I sånne situsasjoner er SpaceMonger det beste verktøyet Endret 13. september 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 - Sjekk at du ikke har Norton's delete-guard eller hva den nå heter på søppelkurven. Den vil ta vare på ting du sletter selv om du har slettet det fra søppelkurven og dermed fort fylle opp hele disken (passelig idiotisk program). - Du regner helt sikkert ikke med skjulte filer og systemfiler. Det ligger mye i slike filer, men det forklarer dog neppe alt som mangler. - Ta av system restore om du ikke trenger det. Det spiser opp uhorvelige mengder diskplass under de rette forholdene. - Det kan være at det ligger en haug med midlertidge filer på disken som ikke har blitt skikkelig slettet. Det kan fjernes med Cleanup! (og andre lignende program): http://www.stevengould.org/index.php?optio...id=15&Itemid=69 -Stigma Lenke til kommentar
OnkelOnd Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Mulig jeg fornærmer deg nå, men har du tømt papirkurven? Vet om folk som har slettet og slettet uten å få bedre plass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå