Dragoncrest Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Mass effect får 12 års grense i UK, selv om den har en sex scene med "partial nudity". Link Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 VG har flere detaljer http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=166595 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Oh yes, det eneste jeg savnet fra KotOR - litt mer spice Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Mass Effect" will have an estimated retail price of $59.99 and is rated "M" for "Mature" by the ESRB. For more information, visit www.masseffect.com. 9478105[/snapback] Dette er vel den amerikanske aldersgrensen. Der borte er det jo sånn at hvis du kan se en utildekket pupp så blir det automatisk M (17+). Se også VG-linken til =Øyvind=. Jeg tror at litt alien lesbesex får ekstra fart på salget. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det er vel ikke helt lesbisk sex det er snakk om. Rasen det gjelder er intetkjønn, men de ser kvinnelige ut for mennesker. Les Mass Effect Revelation. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Aleck: Det virker ikke akkurat som et 18+ spill, menmen. Om de sier så.. Får se om jeg orker å kjøpe det Er så mange gode titler som kommer nå. Kan ganske sikkert si at dette er en av de største utgivelsene på lenge..... sorry, tråkker sikkert på noen bioshockere nå, dont kill me ? (men dette er min mening da!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå