the_milk_mon Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 jeg runda bioshock akkuratt for første gang, og fikk den slemme slutten. *jeg drepte alle little sisters i spillet* men da søkte jeg på youtube om andre slutter også sto det på en "ending 1 of 3" og jeg så lenge men fant bare en annen. så jeg lurer på er det 3 slutter eller er det bare to? Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hmm, jeg trodde det bare var 2 slutter. Jeg redda alle little sisters jeg da. Har ikke helt fått meg til å runde spillet for 2. gang enda. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hmmmm jeg også trodde det bare var 2 slutter på spillet. Spørs om det kanskje er en slutt for hver vannskelighetsgrad!? Uansett...jeg rundet spillet på Normal og du kan ta deg i ræva på at jeg ikke kommer til å gidde å runde dette spillet igjen. Prøvde meg på hard, men etter 3 hacker fikk jeg helt spade! Glem det! Spillet er ikke så bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 det er bare 2 .... bad/good Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) jeg fikk good Endret 11. september 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er 3 slutter. En good, en "middels" og en bad. Eneste forskjellen på middels og bad er at i middels har tannenbaum skuffet stemme, mens i bad er hu sinna i tonefallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå