Anubizzzz Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Er d bare meg eller har GTA VICE CITY låst seg en haug av ganger? er d none andre som har opp levd d samme? Hvis d er d none som har en løsning på problemet mitt? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Det samme har skjedd med meg endel ganger også, utrolig irriterende. Hvis du leter litt tror jeg det skal finnes noen tråder om Vice City "freezeups." Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 jeg har hatt det problemete en gang og siden har det gått greit for meg har ikke spilt det på et par måneder nå!! Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har ikke hengt seg EN gang en gang til meg. Fungerer perfekt!!! Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har ikke hengt seg EN gang en gang til meg. Fungerer perfekt!!! Hvor lenge har du vært i besittelse av nevnte spill...? Lenke til kommentar
ne0blaze Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hva med å kjøpe spillet :oops: hehe kanskje i disse stunder at man ville ha gjort det :wink: Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hva med å kjøpe spillet :oops: hehe kanskje i disse stunder at man ville ha gjort det :wink: ??? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 kjøpte det dagen det kom ut men det har ikke skjedd noe enda. dere som har problemer har vel ikke moddet ps2'en eller mishandlet minnekortene ved til å ta de ut eller inn uten å slå strømmen skikkelig av eller noe slikt? Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Kansje PS2en står litt innesteng så den ikke får skikkelig kjøling? Men da ville antakelig andre spill låse seg og.. Lenke til kommentar
Jallin Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 jeg har gamecube. Er det skadelig å ta ut minnekortene med strømmen på? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Vice City låser seg opp en gang i blant. Det har ingenting med maskinen din å gjøre. Jeg har opplevd det selv, og hørt utallige rapporter om det. Det er enkelt og greit bare sløv programering. Genialt spill uansett. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 D har aldri hengt seg opp hos meg! kansje du kan rense cden? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå