Fulgu Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kom ved ett uhell til å formatere en ekstern disk med mye bilder på, men avbrøt formateringen på 20%. Nå står den som uformatert og navnet er blitt til bare bokstaven. Finnes det noe håp for å finne filene mine? De er jo i teorien ikke overskrevet... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 http://www.recuva.com/ Skriv/les minst mulig fra den disken. Det kan medføre korrupte filer. Du vil ikke få tilbake alt men mesteparten. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Recuva finner kun de partisjonene som er ekte partisjoner på PCen min, denne eksterne disken ble avbrutt, og er dermed ikke formatert. Skal jeg sjangse på å hurtigformatere den og så kjøre Recuva? Gjorde jeg mer skade enn nytte da jeg avbrøt formateringen? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Den var jeg jaggu ikke sikker på. Recuva skal finne filene, ikke findatabasen. Jeg tror det skal gå greit å ta en ny hurtigformatering siden det kun berører sektorene som sier hvor filene ligger. Dette finner recuva selv. MEN! La noen andre komme med sin bedømming før jeg ødelegger noe for deg Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 jeg pleier å annbefale Get Data Back, og der gjør jeg denne gangen også Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 jeg pleier å annbefale Get Data Back, og der gjør jeg denne gangen også 9474237[/snapback] Det koster Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Recuva finner kun de partisjonene som er ekte partisjoner på PCen min, denne eksterne disken ble avbrutt, og er dermed ikke formatert. Skal jeg sjangse på å hurtigformatere den og så kjøre Recuva? Gjorde jeg mer skade enn nytte da jeg avbrøt formateringen? 9474060[/snapback] Den var jeg jaggu ikke sikker på. Recuva skal finne filene, ikke findatabasen. Jeg tror det skal gå greit å ta en ny hurtigformatering siden det kun berører sektorene som sier hvor filene ligger. Dette finner recuva selv. MEN! La noen andre komme med sin bedømming før jeg ødelegger noe for deg 9474139[/snapback] Noen andre som har tanker rundt dette? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Nei skaff deg denne. Koster ja,men er den sikreste måten viss du vil ha tapt data tilbake. http://itpro.no/fil/134.html Endret 11. september 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 jeg pleier å annbefale Get Data Back, og der gjør jeg denne gangen også 9474237[/snapback] Det koster 9474238[/snapback] ja, det gjør det. men hva er dataene dine verdt? enkelte pirater ville vel klare å oppdrive dette programmet temmelig gratis vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ta med deg disken til nærmeste Elkjøp med en pc-klinikk. koster 1295 eller for rekonstruksjon av harddisk (såfremt disken ikke er fysisk skadet). Elkjøp har for tiden et samarbeid med IBAS. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Disken virker jo,så da blir bruk av getdataback mye billigere. Leser disken raw,så spiller ikke noe rolle om du har slettet eller mistet partisjon. Getdataback finner det som er av data på disken. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Anbefaler også GetDataBack. Har hjulpet både meg selv og flere venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå