Lonestarr Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hvordan fungerer det å formatere med OEM windows? Jeg har registrert OEM windows vistaen min.. Blir det masse slit med å registrere på nytt da hvis jeg formaterer harddisken? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nei, OEM går kun etter hardware oppsettet. Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 okey, takk Hva hvis jeg skal bytte harddisk da? blir det masse stress? Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 okey, takk Hva hvis jeg skal bytte harddisk da? blir det masse stress? 9478928[/snapback] Skal ikke være noe problem. Lisensen på OEM-versjonen gjelder så lenge du ikke bytter hovedkort. I verste fall må du ringe Microsoft etter reinstalleringen, men det går vanligvis smertefritt. Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 godt å høre takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå