lilleboble Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Brukte digital kameraet mitt i går, og skulle ta det frem idag. Når jeg slår det på er hele skjermen svart. Jeg prøvde å ta et bilde og legge det inn på pcen, men det var bare et svart bilde. Hva har skjedd?? Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hvis garantien fortsatt er gjeldene så ta kontakt med plassen du kjøpte det. Lenke til kommentar
lilleboble Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Hvis garantien fortsatt er gjeldene så ta kontakt med plassen du kjøpte det. 9473807[/snapback] Det er den ikke.. Kjøpte det for flere år siden.. husker ikke hvor engang Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hvis garantien fortsatt er gjeldene så ta kontakt med plassen du kjøpte det. 9473807[/snapback] Det er den ikke.. Kjøpte det for flere år siden.. husker ikke hvor engang 9473833[/snapback] Da er det bare å gå til nærmeste butikk og kjøpe noe nytt. Slike produkter varer ikke evig, så alle må dø til slutt. Denne tråden har forøvrig ingenting med fotografering og fototeknikk å gjøre. Det er et teknisk spørsmål om et (kompakt) digitalkamera. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Flyttes over til rett kategoi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå