Gadmin Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hei, jeg har nettopp installert et overvåkningsprogram for temperatur på harddiskene.. ser at tempen nå ligger på 49 grader... hva er anbefalt temp?, Dette er en merkepc fra Fj.simens. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 om det er barracuda V disken du snakker om er anbefalt tempratur 5-60c selv ville jeg ha satt en vifte forran den slik at den ikke blir så varm, min ligger på ca 36c (samme disk) Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 det er det med støyen da..., frister ikke tanken på enda mere viftestøy. Selv den nye pcen er relativt støysvak da. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 vel, jeg sier ikke at du _må_ kjøpe en ny vifte til disken, men den slites mere når den må jobbe i høye tempraturer. men om du holder deg under 50c tror jeg ikke at det skal være noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå