Gå til innhold

Harcore britney spears fan..

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han/hun har garantert slik som lonleygirl15(skuespill), dette har hvertfall skaffet han masse oppmerksomhet, og ingen kan være så skadet som å gråte så mye over Britney.

Hvis det er sant så har vi en "It rubs the lotion on its skin, or else it gets the hose again"-fyr.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
og ingen kan være så skadet som å gråte så mye over Britney.

Tja, hvis man tar med at vi er ca 6,5 milliarder mennesker finner du sikkert et par stykker, med bredbåndstilkobling og youtube-konto :p

9485697[/snapback]

Jeg husker jeg så en staut og svær voksen kar på TV, han sto og hylgrinte fordi han fikk lov til å si hallo til fotball-idolet sitt. Jeg ble litt flau.

Lenke til kommentar

Når den homsa som blir hatet mest på Youtube lager en video om Britney(som ingen liker heller) og blander det med VG/DB/?? som lever av youtube filmer så blir det ganske mye styr.

Jeg kan forstå hysteriske fans på en live konsert med Michael Jackson når han var i sin "prime time", han var genial, men youtube fyren topper dem lett :p

Lenke til kommentar

Var han YouTube-fyren hatet fra før? Følger ikke med på YouTube drama, så for meg virker det som han dukket opp fra intet. Vet at han har mange videoer på nettet, men ble alle lagt ut på en gang, eller er han en gammel kjenning?

Holder fremdeles en knapp på MJ fans, de er ikke gale bare i "sesongen", her snakker vi 365/24/7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...