Gå til innhold

Harcore britney spears fan..

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det rett og slett er en syk spøk.

9475600[/snapback]

jaja, bare vær naiv du! :roll:

9475630[/snapback]

Naiv?

Han har over 1 mill views på mange av videone hans, noe som sikkert kommer av utnytting av "reload every" buggen.

Han kommer sikkert til å bli like kjent som Lonelygirl15 og han får sikkert sin egen side og greier (hvis han ikke har en allerede).

Lenke til kommentar

Tror det er veldig bra skuespill personlig^^

Utelukker ikke muligheten for at han er en veldig emosjonell person though.

Uansett, han har faktisk rett med det han sier om at det er stygt gjort å plage Britney (akkurat som det hadde vært stygt gjort hvis noen hadde gjort det mot deg hvis du var i en dårlig periode, fordi det gjør perioden verre). Men grunnen hans til å føle det virker som ren emosjonell empati som han ikke fullt forstår logikken bak selv.

Vi har empati for å underbevisst sette oss inn i andres situasjoner og derfor føle synd på dem, og har lyst til å hjelpe dem.

Når man får prosessen opp på ett bevisst nivå though, blir man ikke emosjonell i det hele tatt, men man forstår faktisk hvorfor man mener det man mener på en mer ideologisk og filosofisk måte.

Anyways, hvis man hater/misliker han fordi han oppfører seg forskjellig fra folk flest burde det ringe en bjelle. Må kan skjønne da at man er fanget i et fengsel av normer i samfunnet som ikke er basert i logikk som handler om praktiske mentale og fysiske behov, men innlært doktrine som man har akseptert som realitet uten spørsmål.

Fornektelse er en viktig del av hjernen for folk flest. Hvis de ikke kunne simplifisere verden med generaliseringer av store grupper (blir aldri accurate med store grupper, men folk gjør det uansett) og baserer sitt syn på hva som er realitet på enkle regler som ikke skal forklares, men bare er sånn hadde de blitt forvirra og lidd med mentale lidelser.

Ikke si at dette ikke er sant i ditt tilfelle, for dette foregår på et underbevisst nivå. Det skjer automatisk. Hvis du er i fornektelse vet du ikke det selv selvsagt.

Hvis du vil sjekke om du fornekter ting though, kan du starte med å spille "djevelens advokat" (kritisere hva du tror med logiske argumenter med intensjon av å knuse ditt syn på verden) mot deg selv i alle temaer og ting du tar for gitt, og alle utsagn og selvsagtheter som du aksepterer.

Hvis du synes dette er tåpelig og stopper fort, er du i fornektelse av et eller annet. Hjernen vil beskytte bevisstheten for traumer ved å få deg til å mene at noe er "dumt" "teit" "eller latterlig, for å le vekk ting som egentlig makes perfect sense, men som hadde skapt mye kaos hvis du hadde realisert at ting ikke var som du alltid har trodd.

Hvis du fortsetter, blir du etterhvert veldig fri i tenkningen din og ser ting mer ovenifra istedenfor fra det snevre lille synet som underbevisstheten din (mest venstre hjernehalvdel) har tillat deg til nå. Hvordan du ser på realiteten er en stor sak.

Jeg vil gå så langt å si at du utvikler deg til ett nytt nivå av bevissthet som er like omfattende som forskjellen mellom hvordan dyr tenker og hvordan folk flest tenker.

Mindre automatisk, og mer bevisst.

Mange mentale lidelser kommer faktisk av det at man ikke fornekter ting automatisk.

Eksistensiell depresjon i ung alder for eksempel, er en indikasjon på at personen ser ting mer objektivt.

Lenke til kommentar
Nå syns jeg du drar det vel off-topic her :lol:

:D

9476020[/snapback]

Ok... For din skyld så led jeg meg gjennom hele innlegget hans!

Og jeg mener at han fyren på videoen (om det er seriøst) nok har en del problemer selv som gjør at han viser overdreven empati for personer han ikke kjenner. Vi mennesker viser mer empati for de som er nærere oss enn andre som man ikke kjenner i det hele tatt. Dette er en viktig funksjon i å overleve her i verden. At han ikke greier å skille på denne empatien man viser for sine nære og empatien for en totalt fremmed viser at han antagelig sliter med et eller annet traume han ikke greier å bearbeide. Kanskje en misplassert identifisering med britney?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
See? Jeg klarte å holde meg on-topic! Og jeg lirte tilogmed av meg større mengder bullshit en vanlig! YAY for meg... (og for ringnes som lager god øl)
Lenke til kommentar

Sorry at jeg ble ganske off-topic og lang, bør nok muligens lette litt på engasjementet mitt i noen saker :innocent:

Og ja, sikkert identifisering med Britney. Han blir sikkert plaga pga han er annerledes, så grunnen til at han ble så emosjonell er ganske mulig at han faktisk snakka faktisk om hvor forferdelig latterliggjøringa og mobbingen av han selv har vært (mest sannsynlig uten at han visste det).

Endret av Fuffa
Lenke til kommentar

Den siste der.... HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAAHA Fy flate så morsom, og dere som sier "Stakars chris", når 99% av alle på forumet gjør narr av dem, hva er det som må til i hodene deres for å skjønne at det dere gjør er helt ute av en annen verden og hører ikke hjemme noe sted. Once again, hahahhaaa...

Lenke til kommentar

dohJmVKcgQM

Woah! Britney må jo være livredd han fyren!

Off Topic:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
104094.jpeg

:!:

Kommentar fra sangen på youtube:

"it sounded like they paid some skinny black guy with an old Nintendo keyboard to lay down the bass and then paid some massive fat black to burp throughout the song while shoving up a banana up her stinking ass."

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...