CoaX- Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) HEpp! Har akkurat funnet ut at min ps3 kjøpt i singapore ikke tar mine gamle ps2 spill pga regionsforskjell:/ noen som vet om en omvei slik at jeg kan få spilt de på ps3? Lurer også på om det er noen stor forskjell på grafikk etc.. har jo ps2, men stress å drive å koble om:P Endret 12. september 2007 av CoaX- Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 HEpp! Har akkurat funnet ut at min rimelige ps3 kjøpt i singapore ikke tar mine gamle ps2 spill pga regionsforskjell:/ noen som vet om en omvei slik at jeg kan få spilt de på ps3? evt om det kommer en mod? Lurer også på om det er noen stor forskjell på grafikk etc.. har jo ps2, men stress å drive å koble om:P 9473631[/snapback] Hvorfor kjøpe fra singapor?.... er jo ikke noe mening i det? det er jo egentli din egen feil at du ikke tenkte på det før du kjøpte den, men nei det er ikke noen mods eller noenting enda som gjør det muligt for deg og spille andre region spill på din ps3, og foresten moding skal man ikke spørre om på diskusjon.no ^^ Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Elohim: Modding er så vidt meg bekjent ikke ulovlig, derfor er det vel ikke ulovlig tema her på forumet (så vidt meg bekjent). Piratkopiering og modding til dette bruket er ikke lovlig tema her, men dette var jo ikke det trådstarter spurte om? At han heller ikke visste at det var soneproblematikk med PS2 spill, når dette går fint med PS3 spill, er vel ikke overraskende at man ikke vet på forhånd? CoaX-: Uansett er det vel ingen løsninger på dette per dags dato, modding eller ei (har samme problem selv) Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Bare for å ta tak i den løsslupne ignoransen til Elohim, så koster PS3 et par tusen kroner mindre i Singapore enn i Norge, så det er så dumt uansett. Kjøpte selv PSen min i Singapore og har ikke angret (mye) på det. Kjekt å kunne importere billig BR-filmer fra USA (siden det er samme sone), uproblematisk med spill siden de stort sett er sonefrie, dumt å miste muligheten til å spille av DVDer og PS2-spill (ikke minst siden jeg ikke har PS3 og har en TV med elendig innebygd oppskalering). Dersom noen skulle værre nysjerrige betalte jeg vel 3200 (etter GST (dvs MVA)) var trukket fra for en PS3 med to spaker og tre spill for 3-4 måneder siden. [edit]Eeehh, litt on-topic også, ja. Så vidt jeg vet (og dette vet jeg i grunn ganske godt, siden jeg absolutt er på utkikk etter en selv) har det ikke kommet noen mod-chip til PS3 enda (slik de over sier). Det som er litt verre er at det ikke ser ut til å komme med det aller første. Det inntrykket jeg sitter med er at de som jobber med å finne mulige hacks og sårbarheter fomler i mørket enda (men det er mulig at de apene som sitter og skryter av det på nett ikke er de mest sannsynlige til å faktisk finne noe som virker ).[/edit] Endret 12. september 2007 av Defekt Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) sorry Defekt: hvor kjøper du bluray filmene dine fra da? play.com? Endret 12. september 2007 av CoaX- Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ok ok ^^ Jeg trekker tilbake det jeg sa lengre opp, ble litt for rask på avtrekkern ^^ Men som de 2 andre over meg har sagt så stemmer dette angående at det er ingen som har greid(så langt som jeg vet) greid og lage noen form for chip for ps3 som fungerer. ser ut som sony har greid og "seale" opp consollen sin slik at det ble vanskeligt for moddere og lage en som passet inn på kortet hoss sony. (Off-topic) Ja ok ^^ Jeg kjøpte i norge, for først og fremst jeg har en goooooooood del ps2 spill som jeg liker og spille enda ^^ jeg vet forsåvidt at prisene er også en stor forskjell i, men tenkte ikke så mye over det da jeg skrev første posten, tenkte bare på det at sone tullet ble litt ekkelt ^^ Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Defekt: hvor kjøper du bluray filmene dine fra da? play.com? 9480786[/snapback] Hei hei! Det er en annen tråd om dette her på forumet en plass (husker ikke helt hvor og har ikke tid til å sjekke det opp akkurat nå), men til det jeg har bestilt så langt bruker jeg axel music. De er ikke superbillige, men det er overhodet ingenting å klage på heller (de er typisk billigere enn alle norske). Et tips er å sørge for at kurser oppgis i dollar, siden dollaren er så lav om dagen . Endret 13. september 2007 av Defekt Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Defekt: hvor kjøper du bluray filmene dine fra da? play.com? 9480786[/snapback] Hei hei! Det er en annen tråd om dette her på forumet en plass (husker ikke helt hvor og har ikke tid til å sjekke det opp akkurat nå), men til det jeg har bestilt så langt bruker jeg axel music. De er ikke superbillige, men det er overhodet ingenting å klage på heller (de er typisk billigere enn alle norske). Et tips er å sørge for at kurser oppgis i dollar, siden dollaren er så lav om dagen . 9484610[/snapback] hva ligger frakten på til norge der da ca? hvor mye betaler du i snitt per bluray film? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå