XzIz0 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei. Kjøpte i dag. Forza 2 og Drive FX rattet. Men til min store skuffelse kjennes rattet billig ut. Verken force feedback eller vibrasjon kjenner jeg noe som helst til. Har sjekka i options på forza, der står vibration påslått. Er det noe feil med rattet mitt, eller er det bare noen instillinger? Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Går ut ifra at du har kobla strøm til rattet ditt? Effektene i Forza er veldig svake, men noe burde du da merke. Legger også merke til at rattet ditt ikke har Force Feedback, men Axial Feedback. Det betyr i prinsippet at det prøver å lage FF-liknende effekter ut av rumble-signalet, så ikke forvent all verden av effekt. Men som sagt, det burde da i det minste riste litt Endret 11. september 2007 av Pellick Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Er FF effektene i forza2 svake?? Røkker og napper som pokker hos meg iafall. Har ms rattet dog. Endret 12. september 2007 av Sgt.Stav Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Har MS rattet jeg også, og feedbacken er bedrøvelig selv i forhold til mitt gamle Driving Force til PS2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå