kjakan_mm Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hei.. jeg prøvde å klokke opp et "gf2 mx400 32ddr" som jeg lånte av en kamerat mens jeg hadde sent et annet i retur.. Gpu klokkefrekvensen var på 275, jeg overklokka det med vannkjøling til 330mhz!! Det vakke dårlig!! eller hva..? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hehe... kjørte kortet stabilt, da? Ellers er det vel ikke så mye vits? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Hehe... kjørte kortet stabilt, da? Ellers er det vel ikke så mye vits? Ja ja, kjørte stabilt som bare f*** det! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Minnet da? Nye 3DMark scores? BTW, du sa i en annen tråd at vannkjølingen ikke fungerte? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 jeg har ikke vannkjøling på minne enda lasse.. vannkjølinga funker den.. (seriekobla ladningene..) vil helst ikke bli minna på det forresten.. brant 900mhz forresten. :oops: satte shimmen litt feil.. (det var enentlig sånn det så ut som den skulle stå, men hvis jeg var litt mer nøye hadde jeg sett av shimmen vilte litt oppå en liten "dings" :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå