gthomass Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Noen som vil selge..? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hvis du betaler godt, så kanskje? Hvor holder du til i verden, da? -KJ Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Hvis du betaler godt, så kanskje? Hvor holder du til i verden, da? -KJ Kristiansand, gi meg en pris inkl frakt Alle kabler osv følger med ? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Tror nok jeg er en av VELDIG få som har P4G8X her til lands! Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Tror nok jeg er en av VELDIG få som har P4G8X her til lands! Selge ?? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Tror ikke det nei! Trenger det selv! Jeg måtte vente nesten 2 uker på det. Fikk det helt i begynnelsen av januar. Du kan godt vente 2 uker til, så er det sikkert kommet til norske butikker! Det er det eneste dual ddr brikkesettet til p4, så det er vanskelig å sammenligne med andre kort, men det er stabilt og raskt iallefall! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Tror nok jeg er en av VELDIG få som har P4G8X her til lands! Det tror nok jeg også. Hvilken revisjon har du? (Står det revisjonsnummer i det heletatt på kortet?) -KJ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hvis du betaler godt, så kanskje? Hvor holder du til i verden, da? -KJ Kristiansand, gi meg en pris inkl frakt Alle kabler osv følger med ? Skal jeg selge, så blir det for å tjene penger på kortet. Jeg betalte $260 for mitt, og det kom uten tilbehør. (Dvs. kun kort og eske.) -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå