nabbskall Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ja, hvor mye koster den til 125ccm? Hva er typiske priser? OG er det noe sted på nett hvor jeg kan ta en sånn trafikktest til denne lappen`? Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kommer helt ann på hvor mange timer du selv trenger for å bli en stødig trafikant, og selvfølgelig timeprisen på kjøreskolen. Husk at det lønner seg å betale litt mer for bedre opplæring, for da får du lappen kjappere :] Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Okay, men er det noen som vet hvor jeg finner sånn trafikktest online? Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 www.teoritentamen.no denne har vel tentamner til ALLE klassene tror jeg. Samme med Zensor.no om du vil ta noen gratis prøver så kan du jo ta de på www.prove.no, vet det ikke er noe for 125cc men om du greier en bil-tentamen så er sjangsen stor for at du greier lett motorsykkel også . Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå