Rocket Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei sitter her og vurderer om jeg skal bestille guitar hero 2: rock the 80s med gitar, men så stusser jeg siden det står at rock the 80s er en utvidelsespakke til gh2. MÅ jeg derfor ha gh2 for å spille rock the 80s til ps2, eller kan jeg spille rock the 80s frittstående? takk for svar Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Nope, åsn skulle du fått til det viss man måtte ha det? Lagt inn GH2 så bytte over til 80s? Kan spille uten GH2, altså GH2 er bedre enn 80s. Endret 11. september 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 stusset på det samme, men ville ha bekreftelse før jeg bestiller noe som helst...surt å sitte med gitar og et spill uten å kunne spille det mine tanker gikk i retning av noe som de gamle ps1 spillene på flere cd'er var.. at du må bytte cd engang i løpet av spillet for å kunne spille videre men dette slo meg ganske absurd i grunn...men måtte som sagt ha en bekreftelse takker noen flere som mener noe om dette? Lenke til kommentar
keungz Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Mener noe om hva? Hvis du lurer på om det Zalek sier stemmer, så gjør det nok det. Har selv GH, GH2, GH2 80s, og jeg kan bekrefte at man ikke behøver GH2 for å spille Rocks the 80s Endret 11. september 2007 av keungz Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 flotte greier keungz akkurat svaret jeg var ute etter ^^ takker dere to, da bestiller jeg. denne tråden kan stenges nå den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå