gunnberg Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har en eldre pc. Har hatt null problemer med å kjøre to skjermer og fylle opp begge med pokerbord. Tenkte jeg skulle utvide og handlet derfor inn skjerm nr 3, ett pci skjermkort og koblet alt opp. Dette fungerer egentlig helt greit og har fått bilde på alle tre, men når jeg så spiller skjer det merkelig ting med bordene som plasseres oppe i høyre hjørnet på ene skjermen. Innholdet blir helt eller delvis svart. Hvis jeg tar tak i vinduet og flytter det rundt kan jeg se hva som skjer der, men så fort jeg slipper vinduet blir det svart igjen. Har et vindu først stått oppe i det hjørnet og blitt "ødelagt" spiller det ingen rolle hvor på skjermene jeg flytter det. Feilen holder seg der (ikke oppe i høyre hjørnet, men på det vinduet). Er det feil på skjermkortet? Drivere? CPU som ikke takler dette? Forslag? Lenke til kommentar
nih Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Har vært borte i noe av det samme, måten vi fikset det på var og fjerne driver/bytte kabling fra skjermene. Bruker du noe form for splitter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå