Jester7 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Heisann, Jeg har Vista 32-bit og Audigy 4 med siste drivere samt Logitech Quick-cam. Mitt problem er som følger. Når jeg prøver å starte en videosamtale i Live Messenger, så funger ikke mikrofonen. Det ser ut som om volum-slideren er skjøvet helt ned. Da denne er disablet (grået ut) får jeg ikke stilt på volumet. Viss jeg derimot starter en "voice-samtale" så fungerer alt fint. TeamSpeak fungerer også bra. Det samme gjør Skype-videosamtaler. Er det noen som vet hvordan jeg kan få lyd både inn og UT når jeg foretar en videosamtale i Live Messenger? J Endret 11. september 2007 av Jester7 Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) VIDEO-samtale... Har det noe med lyd å gjøre for deg? evt: prøv video og lydsamtale på likt.. Endret 11. september 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Jeg er rimelig dårlig i tegnspråk, jeg ønsker derfor å kunne snakke med de jeg prøver å føre en videosamtale med også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå