Gå til innhold

Raketter i Warhawk

buzo

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt Warhawk, glimrende spill. Men det er en ting jeg lurer på. Hvordan får man rakettene i 'warhawkene' til å låse seg på fienden? (andre warhawker) Jeg har prøvd det meste av knapper, men finner det ikke ut. Skal man ikke kunne gjøre dette med de vanlige rakettene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kjøpt Warhawk, glimrende spill. Men det er en ting jeg lurer på. Hvordan får man rakettene i 'warhawkene' til å låse seg på fienden? (andre warhawker) Jeg har prøvd det meste av knapper, men finner det ikke ut. Skal man ikke kunne gjøre dette med de vanlige rakettene?

9472609[/snapback]

Jeg holder inne skyteknappen på siktet en stund før jeg slipper. Det hjelper veldig.

Lenke til kommentar

Hold L1 inne i fly og R1 på bakken( rocket launcher, anti-air osv)

EDIT: Og du kan fyre av alle rakettene du har(de du starter med i en Warhawk), bare du holder L1 inne lenge nok. Du ser at den låser seg x ganger på målet.

Endret av Dizzaton
Lenke til kommentar

hmm, så de fjernet spillet fra PSN store nå, jeg kjøpte d der i går men var vekke i dag, er dette en feil dem har gjort eller? genialt spill tbw, spillt 4 timer i strekk i dag, digget det!

elsker "dog fight" servere :) men gøy uten og da :)

og mazeking blir serveren din oppe til vanlig eller bare når du gamer d?

Lenke til kommentar
hmm, så de fjernet spillet fra PSN store nå, jeg kjøpte d der i går men var vekke i dag, er dette en feil dem har gjort eller? genialt spill tbw, spillt 4 timer i strekk i dag, digget det!

9474556[/snapback]

Det kan ikke være det at det ikke er tilgjengelig å kjøpe fordi du allerede eier det? :p

Lenke til kommentar

9474556[/snapback]

Du ville altså kjøpe det 2 ganger du eller? :p

BTW, dog fight servere suuuger :( Fly er så letteide... Hvertfall for meg som ikke klarer og fly.

Lenke til kommentar
Må prøves!

BTW starte opp en server sent i går. Har brukbar bånbredde så jeg fikk 24 spillere på min server. Det var faen meg gøy!

Se opp for mazeking.norway neste gang du skal finne en server :thumbup:

9473976[/snapback]

Nå er det andre her i huset som til stadig vekk vil se på dvdfilm eller klager på støy fra den når de ser på TV. Forsøker derfor å holde den oppe på natta. Den blir nok dessverre mest å se mellom 23.00 og fram til morran.

Personlig synes jeg deathmatch uten fly er mest artig så det blir nok mye intense kaotiske bakkekamper å se på min server.

Setter den opp nå snart og lar den stå på til i morra tidlig.

Lenke til kommentar

9474556[/snapback]

Du ville altså kjøpe det 2 ganger du eller? :p

BTW, dog fight servere suuuger :( Fly er så letteide... Hvertfall for meg som ikke klarer og fly.

9475376[/snapback]

Dogfight blir det lite å se av på min server. Bakkerkamper ruler :thumbup:

Lenke til kommentar
Når du sier "brukbar"linje? hva mener du da? 1mbit? 2mbit? 3mbit? 10mbit?

Jeg selv sitter på 10mbit<- /10mbit->  :innocent:

9477245[/snapback]

Da har du bedre linje enn meg ut. Sitter på 12Mbit / 2Mbit (eller er det 4Mbit?) :hmm:

9477348[/snapback]

12/2 er vell et ganske normalt oppsett hvis det er telenor du har n_n de har altid vært litt ute på jordet innen å sette opp "pene" linjer, men 10/10(NTE Bredbånd(fiber) ) er ganske så stabilt.

Skulle vell tro at ut linjen har ganske mye og si når man hoster server n_n

jeg kjøper warhawk når de releaser det i butikkene, da kan vi jo teste dette med ms inne på serverene våre, men vet du om det er noe oppsett for ms/ping måling? fordi det hadde vært knall viss vi sklle sjekke serverne opp mot hverandre ^-^

(ontopic) generelt alle spill som har brukt denne teknologien som gi muligheten og "Lock-on target" med rockets har vell egentli altid gjort det slik at man må holde ned knappen litt lengre en vanelig slik at den får tiden den trenger til og locke på target.

Warhawk og WarRock er ganske likt når det kommer til slike ting, eneste forskjellen er vell egentli at warhawk er litt høyere i teknologien når det kommer til fly etc, det fly i warrock også, de har egentli kjørt en "oppdatering" fra warrock synes jeg fra hva jeg har sett og hørt!

Lenke til kommentar

9472609[/snapback]

Warhawk manualen kan forøvrig sjekkes ut på nettet, dersom du har kjøpt det via PSN. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...