Flamme73 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Tenkte jeg kunne starte en call of duty kveld 2 ganger i uken: En på tirsdag og en på torsdag. Tirsdag: Fra 16:30 - 17:30 Type: Headquarters-deatchmatch Bane: ingen rekke spillere: 8 Konsoll: Xbox 360 Spill: Call of duty 2 ---------------------- For og joine denne serveren legg til Flamme73 på LIVE og trykk på "Join in session" eller send meg en message så skal jeg invitere deg/dere Torsdag: 16:30 - 18:00 Type: Team deatchmatch-Deatchmatch Bane: Ingen rekke Spillere: 8 Konsoll Xbox 360 Spill: Call of duty 2 ----------------------- For og joine denne serveren legg til Flamme73 på LIVE og trykk på "Join in session" eller send meg en message så skal jeg invitere deg/dere Bare si ifra hvis du blir med eller hvis du har spørsmål så kommenter dette innlegget Snorre Endret 11. september 2007 av Flamme73 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Trodde dette skulle være en tråd om Call of Duty 4 Betaen jeg, og om et par kvelder med bare norkse spillere. Så du burde kanskje sette opp ett 2 tall i emnetittelen så ikke fler tar feil. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har spilt toeren siden det kom ut til døde, men ikke på en stund nå så er vel litt rusten. Får se om jeg joiner på torsdag eller etterpå.. Lenke til kommentar
listen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kanskje jeg joiner en kamp eller to. COD2 er jo fantastisk, har spilt det spillet splitscreen i maaaange timer... Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hvorfor så tidlig på dagen? Jeg er ikke hjemme fra jobb før i seks-tiden. Og hva er greia med kun Deatmatch og Headquarters? Capture the Flag er jo the shit. Er definivt med på spilling da, men ikke før i slutten av uka eller neste uke, da jeg ikke har teve nå. Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Hvorfor så tidlig på dagen? Jeg er ikke hjemme fra jobb før i seks-tiden. Og hva er greia med kun Deatmatch og Headquarters? Capture the Flag er jo the shit.Er definivt med på spilling da, men ikke før i slutten av uka eller neste uke, da jeg ikke har teve nå. 9476960[/snapback] Hvis du lurer på hvorfår jeg tar det så tidlig er jo fordi det er de eneste gangene jeg kan spille fast Og etter de oppsatte tidene skal jeg gjøre noe. Og før kan jeg jo heller ikke gjøre. Og det er mange som slutter 4-5 på jobb, kansje før og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå