FrilanserBob Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Var innom Bauhaus ved Liertoppen, og oppdaget at de har en hylle ute på materiallagret med masse Plexiglass i forskjellige størrelser og tykkelser (tror det var fra 10 X 20 cm til 150cm X ettellerannet cm). Og de var rimelige, absolutt ingen ublu pris på platene. Bare et lite tips! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jada, de har mye sånne plastplater som kan brukes. Mener å huske de har noe med blåskjær jeg har vurdert å kjøpe selv :-) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det er dårlig gjort! Bauhaus har både billig klart og blått plexiglass, i tillegg til veldig rimelige o-ringer til harddiskoppheng. Tipper de har treplater også til hyggelige priser. Sikkert vel å bra for dere som bor i nærheten, men for meg som må forholde meg til ugeme glassmestere, postordre og så videre er det rimelig irriterende :/ Goscinny Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Jada, jeg er så vanvittig glad for å ha de her. Har jo handla mye på bauhaus før det, men da i Sverige, danmark og Tyskland. Det er bare syke priser på det datasjappene selger av sånt. Du får jo nesten 2kvm for den prisen på bauhaus. Nesten så jeg skal kjøpe en stor plate og skjære ut og selge på mål til folk, hehe Endret 11. september 2007 av sesteen Lenke til kommentar
Propanelgen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Godt tips, jeg bor 5 min unna Bauhaus Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 jepp (fra en som jobber der) Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Okey hva er prisen på plexiglass da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå