aaad Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 For brenneprogrammet CloneCD anbefales Toshiba DVD-spiller som lesemedium for kopiering av CD'er. Jeg kan ikke finne noe enheter for PC av dette fabrikatet i Norge. Har Toshibaspillere et annet navn i Norge? I Tyskland verserer f.eks modellen Toshiba SD-M1612 som anbefalt leseenhet for CloneCD. Er det eventuelt noen som har andre modeller som de vet fungerer godt for lesing av sub-filer ved kopiering? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 http://www.elby.ch/english/products/clone_.../writers/a.html ser at noen asus funker greit,se selv Lenke til kommentar
aaad Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Joda, jeg er klar over at Asus og Lite-on brenneret kommer godt ut med anbefalingene hos CloneCD. Det jeg lurte på var hvilken spiller som er best til lesing. På CloneCD-webben står: "Although all DVD/CD Readers work with CloneCD, only a few read subchannel data. We recommend TOSHIBA DVD-Readers for reading." Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Min aopen unker fett (4048) mens min pioner klarer det ikke (106s) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Lite On fungerer meget bra til lesing/brenning Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Lite On fungerer meget bra til lesing/brenning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå