Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Helt enig. Jeg ble skuffet begge gangene fordi jeg har hatt skikkelige løkringer som smaker løk og hadde ventet det samme her.

Var det samme da jeg prøve chickennuggets for noen år siden. De eide ikke smak og jeg savnet hele tiden chili cheese. (Skrev om det her i tråden). Jeg lurer på å prøve det igjen i dag. Man liker skjelden ting om man bare gir det en sjanse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Woho! Nå har jeg testa ut både BK og MAX på nytt. Hva i all verdens rike har skjedd med BK? Eneste som var bra var brusen (jeg elsker dispenserbrus, null kullsyre og den blir utvannet med is, perfect) og chili cheese, som de fortsatt er King på. Whopperen var bare sørgelig. Prøvde løkringene som ikke smakte løkringer engang, som forventet. Kjøpte også med chili cheese burgeren deres til 25 kr, bare for å se hva du får. Det var hinsides trist å se på og smaken var som alt annet derfra - ikke tilstedeværende. Ble helt sjokkert når jeg åpnet den opp og tok faktisk bilde, får se om jeg gidder å laste opp senere. 

Så, etter denne gigantiske skuffelsen (jeg husker BK som OK i det minste), og å ha trasket rundt i flere timer i sentrum så endte jeg opp på MAX.. Endte opp med å bruke ca like mye penger (bestilte det samme faktisk, bare spicy cheddar istedenfor whopper og cheeseburger til 18 kr istedenfor chilicheeseburger til 25 kr) og du verden, for en forskjell! Det negative er at MAX ikke aner hva de gjør med pommes frittesen sin, blek, bløt og bleh, og chili cheesen er og blir nok best på BK (de er veldig crispy med MASSE fyll på BK, derfor de vinner) men burgerne er helt fantastisk gode. Burgerne deres er også mye tykkere enn burgerne du får på BK, som helt sikkert bidrar til at jeg får saftige, deilige burgere på MAX. Jeg har aldri fått en spicy cheddar jeg har vært misfornøyd med. Cheeseburgeren deres til 18 kr var deilig også, passe mengde dressing og ost, en fortreffelig liten burger som er perfect for de som er litt sultne. Løkringene deres smaker faktisk løk (!!!!!!) og var faktisk sinnsykt gode (kjøpte med honey mustard og chilibernaise, bernaisen kan du droppe men ooooh løkringer med honey mustard var veldig digg).

Begge disse to sjappene ligger ikke mer enn 5 min unna hverandre forresten. De begge holder til i Karl Johan.

Edit: Spiste ikke begge måltidene på en og samme dag. Da tror jeg at jeg hadde gått opp i sømmene.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...