Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, hvorfor gidder folk noe som helst egentlig? 

Folk har andre interesser enn deg, det er ikke vanskeligere enn det. Skjønner ikke hvorfor du lager noe utover dette faktumet. Du syns dette er teit - greit, da veit vi det

For all del: Folk må gjerne dytte i seg hva de vil! Men skulle jeg spist hauger av Big Mac (eller andre burgere) ville jeg heller gjort som Don Gorske og spist regelmessig og da kost meg med hver eneste burger.

Vurderer Big Mac i dag siden det var så godt i går.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig poenget med dette? Hadde selv Big Mac i dag og da koste jeg meg med den. Hva er poenget med å stappe i seg og presse i seg på denne måten? Ser ikke ut som han nyter det akkurat... Pluss at når man bestiller så mange burgere på en gang må de jo bli kalde før han rekker å spise alle sammen selv om han gafler i seg:

Hah! Jeg visste det var Matt bare fra beskrivelsen din, hahaha. Han er insane, en liten asiater som kan dytte i seg sinnsyke mengder med mat. Blir mett bare jeg ser på han. Han er selvfølgelig profesjonell i det han gjør,og gjør det godt utifra det jeg har skjønt. 

Lenke til kommentar

De hadde den en stund, men den blir ikke solgt lenger. Spoiler alert: den smaker 100% likt. Om du vil ha mer av en BigMac, så sier du bare:

«Dobbel BigMac-meny, takk»

Den står ikke på menyen, men alle i kassa skjønner at du mener to BigMacs og meny

Done ;)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...