Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt en Big Mac og synes fortsatt størrelsen er elendig, men må si meg enig i noe Isbilen skrev i begynnelsen av tråden: Det er noe med en Big Mac som er vansklig å overgå!

Nå har forøvrig McDonalds hevet seg ENORMT for min del da de også har innført chili cheese!!!  :D   :thumbup:   :thumbs:

Lenke til kommentar

Mc Donalds har faktisk måtte legge ned flere av spisestedene.

Har du noen link? Skyldes det økonomi eller andre ting?

https://www.dagbladet.no/nyheter/not-lovin-it-na-ma-mcdonalds-slanke-seg-for-forste-gang-pa-40-ar/60640802

Virker som om folk bare ikke liker mc donalds like godt som de gjorde før. 

Det kan de kanskje takke seg selv for når du ser på dette avsnittet:

Den amerikanske storavisa påpeker at fast food-gigantens satsing på salater, juice og kyllingwraps er en feilslått utvanning av konseptet.

Håper de satser på tradisjonelle burgere, brus og pommes frietes og kommer seg opp igjen. Jeg kommer i alle fall til å besøke McDonalds oftere nå som de har innført chili cheese!  :thumbs:
Endret av After Dark
Lenke til kommentar

Hva er egentlig poenget med dette? Hadde selv Big Mac i dag og da koste jeg meg med den. Hva er poenget med å stappe i seg og presse i seg på denne måten? Ser ikke ut som han nyter det akkurat... Pluss at når man bestiller så mange burgere på en gang må de jo bli kalde før han rekker å spise alle sammen selv om han gafler i seg:

Lenke til kommentar

Slike rekorder og stunts er jo kun for show da, ikke noe mer enn det. Her handler det ikke om å nyte noe som helst, litt rart at du ikke skjønner dette. Det er bare at noen syns dette er moro - ikke noe mer. Vil også legge til at, selvom jeg spiser en BigMac en gang i blant, så er ikke dette noen kulinarisk opplevelse akkurat, det er fast food på linje med pølse i brød, så føler ingen behov for å "nyte" en BigMac som om det er siste gangen jeg spiser. 

Forøvrig finnes det verdensmesterskap i slikt som, paispising, pølsespising, rekespising, chilispising etc etc. Det finnes til og med en egen liga:
http://www.majorleagueeating.com/index.php

Lenke til kommentar

Jada, jeg vet alt det. Poenget mitt er at jeg ikke fatter at folk klarer å stappe i seg slik bare for å oppnå en rekord. Akkurat som russ som skal drikke en flaske vin på 10 minutter eller drikke en kasse med øl på en time bare for å få et merke. Eller spise flest kakerlakker på et minutt som også er en verdensrekord. Hva er poenget? Hvorfor gidder noen å dytte i seg mat, drikke eller andre ting når det ikke er godt?

Og siden videoene jeg har lagt ut dreier seg om McDonalds eller Burger King eller begge to er det relevante til tråden.

Lenke til kommentar

Jada, jeg vet alt det. Poenget mitt er at jeg ikke fatter at folk klarer å stappe i seg slik bare for å oppnå en rekord. Akkurat som russ som skal drikke en flaske vin på 10 minutter eller drikke en kasse med øl på en time bare for å få et merke. Eller spise flest kakerlakker på et minutt som også er en verdensrekord. Hva er poenget? Hvorfor gidder noen å dytte i seg mat, drikke eller andre ting når det ikke er godt?

Og siden videoene jeg har lagt ut dreier seg om McDonalds eller Burger King eller begge to er det relevante til tråden.

Nei, hvorfor gidder folk noe som helst egentlig? 

Folk har andre interesser enn deg, det er ikke vanskeligere enn det. Skjønner ikke hvorfor du lager noe utover dette faktumet. Du syns dette er teit - greit, da veit vi det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...