Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Jeg har som nevnt tidligere kun spist på MAX i Sverige, og det var ikke nevneverdig bedre enn andre kjeder.

At man ikke kan sammenligne råvarer tror jeg lite på. En ku er en ku, på begge sider av grensen, enten man er i Sverige eller Norge.

Jeg skal dog stikke innom MAX neste gang jeg er i Oslo å skal ha noe å spise, noe som ikke er særlig ofte.

Selv om sider som Tripadvisor rangerer MAX i Oslo på samme nivå som McDonalds, altså omtrent på siste plass blant spisesteder i Tigerstaden, med særdeles mange som ikke er fornøyd med hverken servicen eller maten, så stoler jeg på Buffy.

Jeg kan allerede formelig smake den nydelige burgeren jeg kommer til å få på MAX, helt på høyde med mine egne laget av selvkvernet høyrygg fra Australia, med hjemmebakte brød og diverse tilbehør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har som nevnt tidligere kun spist på MAX i Sverige, og det var ikke nevneverdig bedre enn andre kjeder.

At man ikke kan sammenligne råvarer tror jeg lite på. En ku er en ku, på begge sider av grensen, enten man er i Sverige eller Norge.

Jeg skal dog stikke innom MAX neste gang jeg er i Oslo å skal ha noe å spise, noe som ikke er særlig ofte.

Selv om sider som Tripadvisor rangerer MAX i Oslo på samme nivå som McDonalds, altså omtrent på siste plass blant spisesteder i Tigerstaden, med særdeles mange som ikke er fornøyd med hverken servicen eller maten, så stoler jeg på Buffy.

Jeg kan allerede formelig smake den nydelige burgeren jeg kommer til å få på MAX, helt på høyde med mine egne laget av selvkvernet høyrygg fra Australia, med hjemmebakte brød og diverse tilbehør.

Anbefaler spicy cheddar. Jalapenos, masse ost, veldig god burger generelt. Var min go to burger i 3 år eller no sånt i strekk. 

Lenke til kommentar

Har du noen kilde på det?

Kebabkjøtt inneholder heller ikke 100% kjøtt. Veldig vanlig at burgere og sånt kjøtt blir erstattet med andre ting og en viss % ordentlig kjøtt. Jeg vet Mc donalds i amerika har begynt å selge ordentlig kjøtt etter den hele rosa slim greia, men kan ikke si noe om de norske tilstandene. Burgerne til mc donalds er jo så tynne at de blir til smakløse hockey pucks uansett.

Lenke til kommentar
Kebabkjøtt inneholder heller ikke 100% kjøtt. Veldig vanlig at burgere og sånt kjøtt blir erstattet med andre ting og en viss % ordentlig kjøtt. Jeg vet Mc donalds i amerika har begynt å selge ordentlig kjøtt etter den hele rosa slim greia, men kan ikke si noe om de norske tilstandene. Burgerne til mc donalds er jo så tynne at de blir til smakløse hockey pucks uansett.

Er enig med deg i at burgerne på McDonalds er altfor små! Som jeg har skrevet flere ganger er en såkalt Big Mac så mini at det bare er snakk om fire munnfuller så er den borte. Dog mener jeg ikke at de er smakløse, men det skyldes først og fremst tilbehøret.

Lenke til kommentar

Anbefaler spicy cheddar. Jalapenos, masse ost, veldig god burger generelt. Var min go to burger i 3 år eller no sånt i strekk. 

Er dette faktisk en sterk burger? Jeg prøvde Angry Whopper hos Burger King for noen år siden (skrev om det her i tråden) og denfantes ikke sterk i det hele tatt. Drakk kanskje brusen litt raskere enn jeg pleier, men utifra reklameringen skulle du tro dette var en burger som nærmest fikk det til å eksplodere inni deg...

Endret av After Dark
Lenke til kommentar

Stadig hygieniske problemer hos McDonalds:

McDonald's stengte restaurant etter gnager-funn

Burgermiddagen hos McDonald's på Gjøvik ble ikke helt som planlagt for Vegard Lindmoen (22) og Sindre Ensrud (20).

– Som du ser i videoen lå det en pommes frites oppå ovnen. Vi satt og spiste da vi hørte krafsing og piping der inne fra. Da jeg tittet ned så jeg en feit rotte, forteller Vegard om tirsdagens kveldsmåltid på McDonald's i Gjøvik.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/mcdonald-s-stengte-restaurant-etter-gnager-funn/a/24124276/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...