Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Blir stadig framskritt innen burgere:

Burgerbot kan lage 400 hamburgere i timen

Det utvikles stadig maskiner som kan utføre arbeidsoppgaver vi mennesker tidligere har hatt, og i løpet av de neste 20 årene forventes det at en tredel av jobbene vi har her i landet vil robotiseres.

En av jobbene som allerede kan erstattes av roboter er jobben til hamburgerkokker.

http://www.msn.com/nb-no/nyheter/teknologiogvitenskap/burgerbot-kan-lage-400-hamburgere-i-timen/ar-BBDqc9V?li=AA4RGC&ocid=spartandhp

:thumbup:   :thumbs: 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er Max en annen burgerkjede eller en enkelt burgerresturant?

Flere her i tråden har trukket inn andre burgerresturanter som har flere varianter og bruker tid på maten, men hele greia med McDonalds og Burger King er jo at det er hurtigmatresturanter så både bestilling og servering skal gå fort. Jeg digger maten på begge kjedene, men det er sikkert ikke tvil om at de kunne ha hevet kvaliteten ytterligere ved å bruke mer tid på hver men, men da ville hele konseptet med hurtigmat falle bort.

Lenke til kommentar

De gangene jeg har vært på BK så har jeg bestilt noe som ikke er ferdiglaget, enten ved å trekke fra noe, eller legge til og da blir det ikke store forskjellen fra andre sjapper

årevis siden jeg har vært på BK og 20 år siden jeg har vært på Mc

Lenke til kommentar

Svensk burgerkjede. Du bruker kanskje bittelitt ekstra tid på MAX, men så smaker maten faktisk mat og ikke papp.

Sist jeg var på MAX på Nordby (Svinesund) er riktignok noen år siden, men maten smakte ikke papp en gang, det smakte rett og slett dritt.

Blant de dårligste burgerne jeg har fått servert i mitt liv. Jeg går heller på McDonalds, der smaker det i det minste papp.

Det kan selvfølgelig være det har blitt myyye bedre i løpet av et par år, men jeg tviler, de eneste som ser ut til å skryte av MAX, er vegetarianere.

Lenke til kommentar

Du kan ikke sammenligne kvaliteten med norske og svenske varer og produkter.Jeg har spist på MAX som er på grønland og stortinget flere ganger siden de åpnet og får alltid ordenltig gode burgere (bare ta en bit av en MAX burger og sammenlign med mc eller bk.. kan ikke sammenlignes overhode, MAX er milevis bedre i kvalitet). Har aldri vært misfornøyd for å være ærlig, og jeg er ganske kresen.

Edit: BK har fremdeles den beste chili cheesen. Jeg vil ha en burger fra max, fries fra mc og chili cheese fra BK.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Max er veldig mye bedre enn de andre billige burgersjappene. Bedre råvarer er nøkkelen.

Hos Max får du chili cheese med bacon strødd oppå. Også dobbel bacon.

Please. Klovnen og kongen er ikke i nærheten en gang, og det hender jeg kjøper etpar QP eller en Whopper.

Kjører bort til Lier for å kjøpe Max, et stykke ut fra Drammen. Ler når jeg passerer McDonalds og alle de teitingene som kaster bort penga der.

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Pass på hvor du spiser... :sick:  :yucky:

Da Nick la ut disse bildene, mistet han McDonald's-jobben: - Ofret den for å vise folk hva de spiser

«Dette kom ut av McDonald's' iskremmaskin, i tilfelle dere lurte ...»

- Noen ganger mistet kollegene mine maten på bakken, men la det oppå hamburgerbrødet igjen. Jeg har sett det gjentatte ganger, sier Nick.

http://www.dagbladet.no/nyheter/da-nick-la-ut-disse-bildene-mistet-han-mcdonalds-jobben---ofret-den-for-a-vise-folk-hva-de-spiser/68549333

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

McDonald's skal nesten doble antallet spisesteder i Kina

Hurtigmatgiganten McDonald's har planer om en formidabel økning av antallet salgssteder i Kina i løpet av de neste fem år.

McDonald's, som har hovedsete i Illinois, opplever synkende salg i USA og til dels store europeiske land og satser dermed sterkere i andre markeder. Planene for Kina går ut på at dagens 2.500 utsalg skal suppleres med 2.000 nye.

http://e24.no/boers-og-finans/mcdonalds/mcdonald-s-skal-nesten-doble-antallet-spisesteder-i-kina/24113533

Tydelig at kineserne har god smak. en stusser på at McDonalds gjør det dårligere i USA og Europa...

• Liker 1
Lenke til kommentar

ydelig at kineserne har god smak. en stusser på at McDonalds gjør det dårligere i USA og Europa...

Hvorfor er det så stusselig? Bare se hva du får.. to tørre brødskiver med noe som skal ligne en burger imellom. Det er ikke mye spennende, mye av det smaker det samme og det er SVINEDYRT, er det virkelig verdt over 100 kr for en crappy meny fra mc donalds som ikke gir deg noe annet enn vomfyll for når du kan fylle på med ordentlig brensel?

Lenke til kommentar

Fordi det er snakk om en hurtigmatkjede. Du kan ikke sammenligne hurtigmatkjeder med resturanter som bruker tid på maten sik enkelte her i tråden har gjort. Non ganger spiser an på resturanter og noen ganger (antagelig oftere) spiser man på hurtigmatkjeder.

Da skjønner jeg ikke hvorfor det plutselig skulle gå dårlig for verdens største hurtigmatkjede.

Lenke til kommentar

Fordi selv om du serverer junkfood så trenger du ikke å servere DÅRLIG mat. Gå til mc donalds og kjøp deg en cheeseburger og så gå bort til MAX og kjøp deg en cheeseburger. Koster vel sikkert omtrent det samme tror jeg, hvis de ikke selger burgerne for en 20er eller hva det var igjen fortsatt på mc donalds, men det er ett hav mellom dem begge med tanke på kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...