Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Kommer ann på hvor kort vei du har hjem. Burgerne jeg har tatt med hjem har aldri blitt dårlige på den tiden. Dog har det hendt at jeg har fått feil bestilling og da er det jo litt sent å si ifra... Har lært meg at jeg må sjekke innholdet først dersom jeg evnt. skulle ta med meg mat istedenfor å spise på stedet en gang til.

Er en Mcdonald's rett nedi veien, går ned på 3 min eller noe. Men problemet er at jeg somler noe voldsomt, og når jeg kommer hjem så tar det litt tid der også. Har iallfall blitt flinkere med det i etter tid :thumbup:

Har også den vanen å sjekke hva jeg har kjøpt.

Endret av MathiasOslo
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hvordan går det ann å somle så mye at maten blir kald på en strekning som tar tre minutter?

For øvrig, hadde jeg hatt så kort vei til Burger King her hvor jeg bor hadde jeg nok gått ned igjen og sagt at jeg hadde fått feil. Ber alltid om og tar vare på kvitteringen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kommer ann på hvor kort vei du har hjem. Burgerne jeg har tatt med hjem har aldri blitt dårlige på den tiden. Dog har det hendt at jeg har fått feil bestilling og da er det jo litt sent å si ifra... Har lært meg at jeg må sjekke innholdet først dersom jeg evnt. skulle ta med meg mat istedenfor å spise på stedet en gang til.

Er en Mcdonald's rett nedi veien, går ned på 3 min eller noe. Men problemet er at jeg somler noe voldsomt, og når jeg kommer hjem så tar det litt tid der også. Har iallfall blitt flinkere med det i etter tid :thumbup:

Har også den vanen å sjekke hva jeg har kjøpt.

Jeg bruker alltid å åpne ene burgeren for å sjekke om det er plain

Når man har venner med seg (som bor rett ved) så tar det lang tid.

Men hvofor kjøper du ikke mat etter du har snakket med vennene da?:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Foretrekker McDonalds, å den eneste grunner er vell at jeg bare har vært 1- 2 ganger på Burger King men x antall ganger på Mcdonalds.

Se der ja :p fant det jeg selv har skrevet for 1 og et halvt år siden.

Liten update der, Var på burger king for et halvt år siden Det var mange år før det at jeg hadde vært der. For å være helt ærrlig så syns jeg burgeren på BK var kjedelig og var på smak en avarge bensinstasjon burger. Det jeg liker med McD er at burgerene er spesielle du får bare McD på McD, også er det jo forskjellig om man liker den spesielle smaken eller ikke og jeg elsker den :).

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er litt blandet her jeg egentlig. Jeg synes pommes fritesen på Burger King er best, mens burgerne på McDonalds er best.

Det er noe med den sausen de bruker i burgerne på BK som bare ikke funker for min del.

Big King og Crispy Chicken burgerne er ikke så aller verst da.

Men til syvende og sist, får jeg et valg, så ender jeg nok opp på McDonalds. :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Spiste en Big King XXL stor meny forleden dag etter å ikke ha spist noe slikt på i alle fall et år, trolig mer. Var SINNSSYKT GODT! Og selvfølgelig hadde jeg med chilicheese. Har planer om å spise på Mc Donalds også snarlig for å gjenoppleve det selvom jeg garantert kommer til å savne chilicheese hele måltidet. Hadde egentlig aldri tenkt å spise på Mc Donalds mer, men satser på at det er en ny og kompetent betjening nå.

Må også legge til at de siste dagene har jeg prøvd burger på Shell og jeg har unngått burgere på bensinstasjoner før (prøvde en gang for noen år siden og skrev om det her i tråden), men har falt pladask for den på Shell. Selvom jeg liker å sitte ned med en meny på Burger King eller Mc Donalds bedre blir nok burger hos Shell et nokså fast mellommåltid heretter.

Lenke til kommentar

Helt enig med deg der! Siden jeg hadde prøv Burger King og Burger på Shell måtte jeg nylig også prøve Mc Donalds igjen selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for å kutte ut stedet for godt. Hadde en Bic Mac meny og både burgeren, chipsen og colaen var god, men det fantes ikke størrelse på noe av det og selvsagt savnet jeg chilicheese under hele måltidet. Lokalet var også elendig i forhold til Burger King sitt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det ikke underlig hvordan ting forandrer seg? Jeg har vært mer og mer for Burger King gjennom hele tråden, men de siste dagene har jeg falt pladask for Big Mac! Jeg mener selvsagt fortsatt at Burger King knuser McDonalds når det gjelder størrelse på burgerne, at de har chili cheese og at man kan fylle på brusen selv (alltid cola for min del) så man slipper de ekle isbitene, men ellers er jeg stadig mer for McDonalds.

Kanskje det bare er en periode...

Lenke til kommentar

Min upopulære mening er at McDonalds generelt er best. Brødene på BK er seige og burgerne smaker syntetisk. På McDonalds er brødene myke, og kjøttet litt mer mørt og "kjøtt-aktig".

Men når det gjelder chicken-nuggets og chickenburger, samt milkshake er BK best. Men ingenting slår en ordentlig bensinstasjon-burger (fra en stasjon som IKKE bruker Merrychef)

Lenke til kommentar

Har aldri vært begeistret for bacon på burgere bortsett fra et tilfelle og det var en resturant på sørlandet for flere år siden som hadde noen sinnsykt god baconburgere. Det er også det eneste. Som jeg nevnte tidligere i tråden ble de så vant til meg på  Burger King at de sluttet å spørre om jeg ville ha bacon på.

Men i gårr kveld hadde en jeg en burger fra en shellstasjon og da tok jeg med bacon og det smakte digg som bare det. Kanskje jeg skal prøve litt mer med bacon på burgere i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...