Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kebab smaker grusomt :yucky: mens burger smaker digg! :grin:

Det finnes så mange forskjellige burgere og kebaber at det der er et umulig utsagn.

Man kan få himmelske kebaber og uspiselige burgere. Og selvsagt også motsatt.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kebab smaker grusomt :yucky: mens burger smaker digg! :grin:

Kebab er jo godt det også, men burger er også digg. Vet ikke helt hva som er best, men man kan si at det spørs hva slags humør jeg er i. Noen ganger så er jeg i Kebab humør og andre ganger så er jeg burger birger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg gjort som lovet. Søndag kjørte jeg sammen med noen venner fra Oslo til Stavanger og på bensinstasjonen tok jeg en burger istedenfor en pølse. Min konklusjon er at Burger King og McDonalds også for den saks skyld slår burgerne på bensinstasjonene når som helst! Var forøvrig en statoilstasjon.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kommer ann på hvor kort vei du har hjem. Burgerne jeg har tatt med hjem har aldri blitt dårlige på den tiden. Dog har det hendt at jeg har fått feil bestilling og da er det jo litt sent å si ifra... Har lært meg at jeg må sjekke innholdet først dersom jeg evnt. skulle ta med meg mat istedenfor å spise på stedet en gang til.

Lenke til kommentar

Du er ikke den første som har sagt det akkurat... Men for å være ærlig finner jeg ingen forskjell på pommes frittes på noen av stedene. Den eneste forskjellen jeg merker er om pommes frittesene er veldig harde eller litt løsere og det kan varriere på begge steder. Synes de er best når de er litt løse forøvrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...