Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell. At norske bønder skal benytte seg av GMO er nesten helt idiotisk. Mattilsynet tillater det ikke, perparater man bruker til GMO er ikke tilgjengelig i norge og.det er også en rekke andre ting.

Nei, norskt og europeisk kjltt generelt er trygt. EU forbyr jo GMO. I USA så er det noe annet, men igjen; at GMO er farlig er noe som man ikke har ordentelig dokumentasjon på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jada. GMO mat. Mange tror at det er livsfarlig, men jeg sier tvert imot. GMO mat finnes i USA, ikke i Europa. Dessuten har vell egentlig ikke GMO mat så stor innvirkning på helsen som vi skulle ha trodd. I norge så har vi ett strengt regelverk når det gjelder mat. Mattilsynet hanger over halsen på folk. Både bønder og kjedene, og det vet jeg som har vært agronom i en lang stund. Norsk mat på f eks burger king vil jeg dermed betrakte som helt sunn mat :)

Helt enig! Reglene om mat er som alt annet i Norge KOMPLETT LATTERLIGE!

Lenke til kommentar

Helt enig! Reglene om mat er som alt annet i Norge KOMPLETT LATTERLIGE!

Hvorfor det? Det er enda ikke nok forskning rundt GMO, og da er det helt på sin plass at vi ikke spiser det, til tross for at det kanskje er fremtiden. Argumentasjon om at folk selv vet om de tørr å spise GMO synes jeg er ganske feilaktige, fordi folk flest som spiser mat på McDonalds og lignende allerede spiser uten å bry seg om hva legene sier.

Reglene er på ingen måte latterlige. Dersom det blir enighet om at GMO er trygt, så vil GMO bli lovlig.

Lenke til kommentar

Uansett så må jeg si at en burger uten løk er en dau burger. Hvis man tar bort løk så blir burgeren en helt annen og den blir ikke så ille god for å si det mildt. Hva det er i denne løken som gjør isse burgerene så gode aner jeg ikke, men det er noe spesielt i alle fall! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Uansett så må jeg si at en burger uten løk er en dau burger. Hvis man tar bort løk så blir burgeren en helt annen og den blir ikke så ille god for å si det mildt. Hva det er i denne løken som gjør isse burgerene så gode aner jeg ikke, men det er noe spesielt i alle fall! :)

Enig i at det blir mye bedre med løk. Ost er en nødvendighet. Tomat kan derimot fint droppes. Og sylteagurk er bare kvalmt!

Lenke til kommentar

Bacon er det viktigste ved siden av burgeren mener jeg. Kanskje dressingen også, men det er vanskelig å bestemme seg for alt er i og grunn så ille viktig å ha på for at det skal bli en ekte burger. Alt må på, men agurk og tomat kan man klare seg uten syntes jeg. Ellers så må alt være på for at det skal bli en ekte burger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...