Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Foretrekker McDonalds da jeg syntes hamburgeren smaker bedre enn på Burgerking. Spiser ikke så ofte der heller.

Blir du mett av maten på McDonalds?

Man blir ikke mett av en brurger, men hvis man kjøper flere så blir man mett. Det er også deilig å ikke være helt mett, bare en burger kan være godt.

Jo, man blir mett av en burger hvis det er fra Burger King. Hva er forresten deilig med å være sulten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foretrekker McDonalds da jeg syntes hamburgeren smaker bedre enn på Burgerking. Spiser ikke så ofte der heller.

Blir du mett av maten på McDonalds?

Man blir ikke mett av en brurger, men hvis man kjøper flere så blir man mett. Det er også deilig å ikke være helt mett, bare en burger kan være godt.

Jo, man blir mett av en burger hvis det er fra Burger King. Hva er forresten deilig med å være sulten?

Har ikke sagt at det er deilig å være sulten, men når man ikke er helt mett. Etter en stor lunsj på f.eks Mcdonalds så har jeg nesten vondt i magen (orker ikke noe mer).

Det spørs hvilken burger man spiser på Burger King. Noen trenger mer mat og andre mindre.

Lenke til kommentar

Det bildet er uansett bare propaganda og bullshitt! Selv om man spiser hurtigmat ofte trenger man ikke å være lat og aldri mosjonere. Hvis du bare vil sitte stille hele dagen uten å røre deg er det ene og alene ditt eget valg.

Hvis man spiser ofte og mye blir man feit. Det beviste jo han amerikanske forskeren

Lenke til kommentar

Det bildet er uansett bare propaganda og bullshitt! Selv om man spiser hurtigmat ofte trenger man ikke å være lat og aldri mosjonere. Hvis du bare vil sitte stille hele dagen uten å røre deg er det ene og alene ditt eget valg.

Hvis man spiser ofte og mye blir man feit. Det beviste jo han amerikanske forskeren

Hvem tenker du på? Har du hørt om Don Gorske? Jeg har linket til ham flere ganger i denne tråden. Han motbeviser påstanden din klart.

Lenke til kommentar

Hvem tenker du på? Har du hørt om Don Gorske? Jeg har linket til ham flere ganger i denne tråden. Han motbeviser påstanden din klart.

Har sett han i Gunnes world rekord bok for mange år siden, men kanskje han forbrenner fort!? Sånn mat innholder mye fett, og fett kan føre til uønsket vektøkning (sier seg selv). Har du vært i Usa før?, der er det ganske mange mennesker som er glad i mat og de har antakeligvis spist mye på f.eks mcdonalds. Jobber på saken med å finne den forskeren jeg nevnte

Endret av MathiasOslo
Lenke til kommentar

Da bør du oppdatere deg. Don Gorske spise fremdeles minst to Big Mac om dagen og det i USA hvor maten inneholder mye mer enn den gjør i Norge. Samtidig mosjonerer han hver dag. Og ja, det sier seg selv at man legger på seg og får dårlig helse dersom man aldri mosjonerer eller trener av noe slag. Kostholdet her er ikke den eneste synderen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Artig å se at denne tråden har overlevd så lenge. Kan forsåvidt opplyse om at jeg var på BK forleden dag.. Hmm.

Begge disse kjedene får iblant nye menyer og nye kampanjer så det er vel ingen ting galt i at tråden fortsetter å gå!? Og iblant kommer det nye medlemmer med nye synspunkter.

Ellers hadde jeg tenkt meg på Burger King i dag, men gidder ikke pga. den enorme trengselen det alltid er der på fredagskveldene. venter til i morgen tidlig. Blir digg frokost! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...