Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Den har jeg aldri vært innom så aner ikke hvordan det er der.

Men i løpet av de neste ukene skal jeg bort til hytten og pusse den opp så det blir en kjøretur på ca. 5 timer. På veien skal jeg innom en bensinstasjon (ESSO eller Statoil) og prøve en burger for å se på kvaliteten. Er mange, mange år siden jeg gjorde det sist.

Skall gi deg 100% ærlig tilbakemelding.

Setter pris på det, tror faktisk du blir veldig positivt overrasket :)

Virker kanskje som jeg er antiMCKing her men hvis dere har sett på tidligere innlegg er det visse ting jeg faktisk synes er godt på disse plassene men standard burgere er ikke en av dem.

Spiste en gang en burger på BK som faktisk var ganske god. Den hadde ikke vanlig brød men det var burgere i baguetter... lurer egentlig på hvorfor jeg ikke bestiller den når jeg er der men er kanskje redd for å bli skuffet, kanskje minnene var bedre enn selv burgeren.

Jeg synes faktisk nuggetsen på McDonalds er ganske god selv om den kanskje kvalitetsmessig ikke er på topp. Chipsen er også god på begge stedene og isen er helt opp i der i toppen en plass... faktisk er McDonalds favorittplassen for å kjøpe is (ikke si det til noen).

De hadde også noe paier på McD med vanilje som var sprøe og veldig gode... hvor ble det av de. Chili cheese... tjaaa, gi meg ett par forsøk til så kanskje jeg liker det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foretrekker McDonalds da jeg syntes hamburgeren smaker bedre enn på Burgerking. Spiser ikke så ofte der heller.

Blir du mett av maten på McDonalds?

Man blir ikke mett av en brurger, men hvis man kjøper flere så blir man mett. Det er også deilig å ikke være helt mett, bare en burger kan være godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...