Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Det er ihvertfall ett hakk opp... at BK i det hele tatt bruker micro er latterlig.

Får dere en grill til hamburgerbrødene i tillegg så kanskje jeg besøker BK litt oftere enn de 2-3-4 gangene jeg bruker per år.

Vi toaster allerede alle brødene. Btw, så bruker vi micro kun til å smelte osten. Vi har aldri brukt micro til å varme opp kalde burgere, eller til å varme salat, tomat osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Null problem, eneste som blir en challenge for oss er å pakke den.. Syntes bare det er artig når noen kommer å bestiller burgere med 6-10 store kjøtt, like spennende hver gang å se om de klarer å spise opp :)

Kan forresten røpe at vi blir å få nye burgere med kjøttskiver ala 300gr hver snart! Og.. vi skal kvitte oss med micro og legge om litt måten vi lager burgerne på, til det bedre (:

Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den så må vel printe ut bildet og ta den med da.

Hvordan skal dere gjøre burgerne til det bedre? De er jo dødsgode alt! :D

Lenke til kommentar

McDonalds var bedre før vil jeg påstå. Kvaliteten på maten blir stadig dårligere der. Pleide å kjøpe cheeseburgere til 10 kr, men de er nå ødelagte. Kjøttet var halvert, og hamburgerbrøda var mer luftige enn noen gang. Hjalp lite da jeg fikk servert dem tørre i tillegg.

Big Mac´n er jo en spøk, faen hvor liten den er

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er 100% enig i den siste linjen din! Den burgeren finnes ikke stor i det hele tatt!

Vet ikke om kvaliteten deres har gått ned i det siste. Kanskje det er nye, elendige folk som jobber der. Har selv sluttet å oppsøke McDonalds og spiser nå kun på Burger King. :thumbup:

Det er nok ikke bare det at det er nye, elendige folk som jobber der.

Det er vel mer at McDonalds har såpass solid merkevare (skikkelig stas for snørrunger å ete mat på McDonalds) at de ikke trenger å ta hensyn til kvalitet da majoriteten av kundene stort sett er fornøyde uansett hva de får servert.

Lenke til kommentar

Er i hvert fall enig i at de ikke ville merket en endring i kvalitet når de bare propper i seg møkk Jeg vet cheeseburgeren var endret siden jeg spiste der sist. Kjøttet var tynnere som sagt, og blitt en overfokusering på hvetebrødet.

Lenke til kommentar

Vi toaster allerede alle brødene. Btw, så bruker vi micro kun til å smelte osten. Vi har aldri brukt micro til å varme opp kalde burgere, eller til å varme salat, tomat osv.

Med all respekt... hvis dere toaster brødene må det være tidenes mest hemmelighetsfulle og virkningsløse prosjekt.

Når jeg toaster noe så kommer det ikke ut bløtt og mykt!!

Lenke til kommentar

Med all respekt... hvis dere toaster brødene må det være tidenes mest hemmelighetsfulle og virkningsløse prosjekt.

Når jeg toaster noe så kommer det ikke ut bløtt og mykt!!

Jeg regner med at du også, etter toasting, fyller det med saus og fyll, for så å pakke det i tett papir?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg kjøpte en meny før jul så var brødet ikke toastet, ihvertfall ikke veldig bra... det var mykt og glinsende.

Jeg regner med at du også, etter toasting, fyller det med saus og fyll, for så å pakke det i tett papir?

Nei jeg gjør ikke det men tviler på at BK har sausen på utsiden... at burgeren ligger i papir i ca 2 minutter skal ikke ha noe å si.

Lenke til kommentar

Den har jeg aldri vært innom så aner ikke hvordan det er der.

Men i løpet av de neste ukene skal jeg bort til hytten og pusse den opp så det blir en kjøretur på ca. 5 timer. På veien skal jeg innom en bensinstasjon (ESSO eller Statoil) og prøve en burger for å se på kvaliteten. Er mange, mange år siden jeg gjorde det sist.

Skall gi deg 100% ærlig tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...