Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke spist så mye Burger King iløpet av mitt liv da det ikke er noen i nærheten av der jeg bor, så holder meg til Mc Donalds visst jeg skal velge.

Fun fact:
Big Mac'n til McD blir også brukt til å sammenlikne kjøpekraft og prisnivå på forskjellige land i en "Big Mac-Index". Dette fordi produktet er solgt overalt i verden samt at det mer eller mindre er helt i identisk i alle land.
Vi topper faktisk indexen med verdens dyreste Big Mac:
http://www.economist.com/content/big-mac-index

Mens vi snakker om burger, noen som har prøvd Halifax i København?
Har hørt mye bra, men har aldri vert der selv. Tenkt å prøve det neste tur til Køben.

Lenke til kommentar

Cheeseburgerne deres er gode men ikke til å bli mett av. Jeg er enig i at slike kjeder er fine om du har dårlig tid og må skynde deg med noe mat i hånden, men jeg oppsøker dem som regel for å sitte der og spise et skikkelig måltid. Og da er Burger King det eneste man blir mett av.

Lenke til kommentar

Fant dette bilde ved et kjapt søk på Burger King. Hadde vært moro å bestille den på den lokale Burger King og sett hva de hadde sagt...

attachicon.giftall-hamburger1.jpg

Null problem, eneste som blir en challenge for oss er å pakke den.. Syntes bare det er artig når noen kommer å bestiller burgere med 6-10 store kjøtt, like spennende hver gang å se om de klarer å spise opp :)

Kan forresten røpe at vi blir å få nye burgere med kjøttskiver ala 300gr hver snart! Og.. vi skal kvitte oss med micro og legge om litt måten vi lager burgerne på, til det bedre (:

Endret av Plasteret
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Null problem, eneste som blir en challenge for oss er å pakke den.. Syntes bare det er artig når noen kommer å bestiller burgere med 6-10 store kjøtt, like spennende hver gang å se om de klarer å spise opp :)

Kan forresten røpe at vi blir å få nye burgere med kjøttskiver ala 300gr hver snart! Og.. vi skal kvitte oss med micro og legge om litt måten vi lager burgerne på, til det bedre (:

Det er ihvertfall ett hakk opp... at BK i det hele tatt bruker micro er latterlig.

Får dere en grill til hamburgerbrødene i tillegg så kanskje jeg besøker BK litt oftere enn de 2-3-4 gangene jeg bruker per år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...