Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Trenger ikke bestemmer meg for at disse stedene lager dårlig mat når de selv har bestemt seg for å lage det. Hvis du har prøvd å sett litt nøytralt på argumentene mine hittil så hadde du skjønt det, det er bare at du har bestemt deg for at disse stedene er gourmetresauranter..... våkn opp, de er til og med laaaaaangt under middels!!!

Det er du som trenger en oppvåkning her og det kraftig! En Trippel Big King XXL stor meny med cola (uten de ekle isbitene som vanner den ut), pommes frittes og chilicheese er FANTASTISK! :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spøkte i nattmatkøen - fikk tietasjes hamburger
- Det ble en dyr burger, sier Kristina (19).

- Jeg sa at jeg ville ha en dobbel whopper-whopper-whopper-whopper. Og det fikk jeg, sier 19-åringen fra Sola.

Og hvor stor var egentlig gigaburgeren? Ti etasjer. Ifølge vedlagt kvittering.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Spokte-i-nattmatkoen---fikk-tietasjes-hamburger-7419781.html#

Totalgenialt! :thumbup::thumbs:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg det engang jeg også faktisk! Må være helt sinnsykt! Er vel nærmere 10.000 calorier :p

Angående hvorfor jeg skal prøve å trappe litt ned på disse deilige burgerene er pga de er ikke nødvendigvis så innmari sunne. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg det engang jeg også faktisk! Må være helt sinnsykt! Er vel nærmere 10.000 calorier :p

Angående hvorfor jeg skal prøve å trappe litt ned på disse deilige burgerene er pga de er ikke nødvendigvis så innmari sunne. :p

9983 kalorier. Men merk deg at Heart Attack Grill kun tar kontanter siden du kanskje dør før sjekk eller transaksjon er klar... Nå er det mye umettet fett i disse burgerne, men med mye salat, dressing og løk samt tomat hvis du bestiller burgere med det trenger det ikke å være så forferdelig usunt. De har sylteagurk også hvis du vil ha det på. Jeg tar de alltid av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...