Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Det gjør de heller ikke på noen av bensinstasjonene... retningslinjene der er vel også strengere enn McD og BK. På McD og BK risikerer man ikke bare å få kalde burgere men de er det i ett stort antall av gangene, gjelder også chipsen.

Hvis du får kald mat er det bare å klage. At retningslinjene skal være strengere på disse latterlige bensinstasjonene tror jeg døyten på til du har lagt fram en pålitelig kilde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du får kald mat er det bare å klage. At retningslinjene skal være strengere på disse latterlige bensinstasjonene tror jeg døyten på til du har lagt fram en pålitelig kilde.

Trenger jeg å legge frem pålitelige kilder på at bensinstasjoner ALDRI lager mat som de lar ligge til de blir solgt som Mcd og BK gjør med chips og en del burgere, er vel bare å bruke øynene.

Av og til når jeg bestiller burger hos noen av disse kjedene så vips så henter de en ferdig burger, rask service men når både burgeren og chipsen er kald så blir det hele en nedtur.

På grunn av dette har jeg begynt (som nevnt tidligere i tråden) de sjeldne gangene jeg er der å bestille chips uten salt og burger med en spesiell vri slik at de må lage en ny.

PS! Klager aldri på maten selv om det av og til er en god grunn til det... da dropper jeg heller stedet og går på en plass det aldri har vært nødvendig å klage. For eksempel hvilken som helst bensinstasjon!

Lenke til kommentar

Om du møter dårlig service er det jo bedre å klage så de skjerper seg.

Har ikke møtt dårlig service som jeg husker.... bare at maten av og til er kald, det er vel noe annet.

Tviler på at de endrer sine tungrodde rutiner fordi noen kunder klager. Selv om de hadde servert varm mat er den jo fremdeles ikke noe bra så da er det bedre å heller spise andre plasser enn disse stedene.

Føler jo litt at man går på McD og BK av følgende grunner:

- veldig sulten

- lettvint

- barna

- etc.

Tviler på at mange ville svart at de er der for de skulle unne seg noe godt! De folka finner man stort sett på andre steder!!!

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Har ikke møtt dårlig service som jeg husker.... bare at maten av og til er kald, det er vel noe annet.

Tviler på at de endrer sine tungrodde rutiner fordi noen kunder klager. Selv om de hadde servert varm mat er den jo fremdeles ikke noe bra så da er det bedre å heller spise andre plasser enn disse stedene.

Føler jo litt at man går på McD og BK av følgende grunner:

- veldig sulten

- lettvint

- barna

- etc.

Tviler på at mange ville svart at de er der for de skulle unne seg noe godt! De folka finner man stort sett på andre steder!!!

Det er nettopp fordi maten er god at jeg går dit! Men om jeg hadde fått en kald burger hadde jeg selvsagt sagt ifra. Du har bestemt deg for at disse stedene lager dårlig mat, enkelt og greit!

Lenke til kommentar

Det er nettopp fordi maten er god at jeg går dit! Men om jeg hadde fått en kald burger hadde jeg selvsagt sagt ifra. Du har bestemt deg for at disse stedene lager dårlig mat, enkelt og greit!

Trenger ikke bestemmer meg for at disse stedene lager dårlig mat når de selv har bestemt seg for å lage det. Hvis du har prøvd å sett litt nøytralt på argumentene mine hittil så hadde du skjønt det, det er bare at du har bestemt deg for at disse stedene er gourmetresauranter..... våkn opp, de er til og med laaaaaangt under middels!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...