Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig at det finnes folk med slik holdning, spesielt med søppelet man får servert på McD og BK.

Hadde skjønt det bedre hvis McD og BK hadde hatt suveren mat overlegen alt man fikk på bensinstasjonene men det er jo heeeelt motsatt!!!

Merkelig at det finnes folk som oppsøker søppelet på en bensinstasjon framfor en skikkelig meny på Burger King! Men det er kanskje ikke så rart ettersom du etter det du tidligere har skrevet har et sart fordøyelsessystem som tydeligvis ikke tåler spesielt mye...

Lenke til kommentar

Merkelig at det finnes folk som oppsøker søppelet på en bensinstasjon framfor en skikkelig meny på Burger King! Men det er kanskje ikke så rart ettersom du etter det du tidligere har skrevet har et sart fordøyelsessystem som tydeligvis ikke tåler spesielt mye...

Bra argument... uansett hvordan man vrir og vender på det serverer de kjedene søppelmat. MEN noen like visst søppel og klarer ikke å se det selv og da er det ikke så stor vits i å diskutere :)

Lenke til kommentar

Ja, det er rart, men det er vell som oftest at de ikke har tilgang på slike kjeder som selger ordentlig mat.

Lenke til kommentar

Og? Nå bruker de ikke flere uker gamle ingredienser på Burger King. Ikke på McDonalds heller for den saks skyld.

Det gjør de heller ikke på noen av bensinstasjonene... retningslinjene der er vel også strengere enn McD og BK. På McD og BK risikerer man ikke bare å få kalde burgere men de er det i ett stort antall av gangene, gjelder også chipsen.

Hvis jeg må velge blir det Burger King, men jeg holder meg stort sett unna begge deler. Jeg har forøvrig jobbet på McDonald's...uten at det har noe med saken å gjøre.

Sier vel litt at noe som kjenner til McD sitt indre og rutinene der heller velger den største konkurrenten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...