Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg ferdig med McDonalds! Var innom der i dag for noen timer siden og ville ha en Big Mac samt en Big Tasty og tilbehør og gjett hva som skjedde; Idiotbetjeningen ville ikke godta kortet mitt selv om jeg har brukt det x antall ganger og har massevis av penger på det og ville at jeg skulle betale dobbelt... Skal anmelde dem i morgen for dette kriminelt! Jeg krevde å enten få bestillingen min eller pengene tilbake etter å ha trukket kortet, men de nektet...

Jeg har opplevd noe slikt på Burger King.

Jeg kjøpte en hamburgermeny, og betalte med kort.

Ekspeditøren insisterte på at noe hadde gått galt med betalingen, selv om jeg hadde sett teksten "godkjent" i displayet på kortautomaten, og alt tilsynelatende hadde gått bra.

Jeg gikk med på å betale en ekstra gang.

Mens jeg satt og spiste, sjekket jeg mobilbanken.

To like betalinger til Burger King i loggen.

Jeg viste dette til ekspeditøren, som måtte gi seg, og gav penger tilbake.

Godt jeg hadde mobilbank.

Jeg skjønner fremdeles ikke hva som fikk ekspeditøren til å tro at noe hadde gått galt ved den første betalingen... Det stod jo "godkjent" i displayet.

Muligens var kvitteringsskriveren tom for papir, og ekspeditøren ikke var særlig teknisk kompetent, og trodde "Ingen kvittering = betalingen ikke gjennomført"...

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Har aldri opplevd noen generelle problemer med maten som blir servert der. Herlig mat hver eneste gang syntes jeg :)

Jojo, ligger vel også litt i at det ikke er så skjult lengre, det en god del av de unge ansatte liker å bedrive arbeidstiden sin med der inne.... Og ja da, jeg er klar over at dette kan skje mange andre plasser også, og at dette ikke alltid skjer, men janei - de kjedene der prøver jeg å holde meg unna, sålenge der finnes andre alternativer.

Lenke til kommentar

Kan du forklare det nærmere...

- Var det betjeningen eller var det terminalen som nektet å godta kortet?

- På hvilken måte ville de at du skulle betale dobbelt?

- Hvis de ikke godtok kortet... hvordan fikk du betalt de pengene du mener du skal ha tilbake?

Da er jeg ferdig med McDonalds! Var innom der i dag for noen timer siden og ville ha en Big Mac samt en Big Tasty og tilbehør og gjett hva som skjedde; Idiotbetjeningen ville ikke godta kortet mitt selv om jeg har brukt det x antall ganger og har massevis av penger på det og ville at jeg skulle betale dobbelt... Skal anmelde dem i morgen for dette kriminelt! Jeg krevde å enten få bestillingen min eller pengene tilbake etter å ha trukket kortet, men de nektet...

Fint med en nærmere oppklaring om hva som skjedde ved å svare på de enkle spørsmålene. Anmelder du dette til politiet med samme informasjon som du har gitt i tråden her vil de bare le av deg med en gang du går ut av døren.

Det bør være en viss sammenheng i en hisorie du serverer politiet og historien her henger enkelt å greit ikke sammen!!!

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Jojo, ligger vel også litt i at det ikke er så skjult lengre, det en god del av de unge ansatte liker å bedrive arbeidstiden sin med der inne.... Og ja da, jeg er klar over at dette kan skje mange andre plasser også, og at dette ikke alltid skjer, men janei - de kjedene der prøver jeg å holde meg unna, sålenge der finnes andre alternativer.

Hva er det egentlig du sikter til her? :p

Lenke til kommentar

Kvaliteten er tipp topp. 100% storfekjøtt, heinz ketchup, friske grønnsaker

Tror faktisk det også er Gilde som leverer kjøttet til McDonalds... kvalitet er en ting men jeg forundres over hvorfor resultatet ikke blir bedre med så gode råvarer.

Da er det ikke noe annet enn måten maten blir tilberedet på som ikke står noe som helst akseptabelt nivå.

Lenke til kommentar

Tror faktisk det også er Gilde som leverer kjøttet til McDonalds... kvalitet er en ting men jeg forundres over hvorfor resultatet ikke blir bedre med så gode råvarer.

Da er det ikke noe annet enn måten maten blir tilberedet på som ikke står noe som helst akseptabelt nivå.

De fleste burgerne er veldig gode :) Med unntak av McFisk. Den smaker fiskepinner :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er vel ikke Gilde noe kvalitetsmerke heller. også får vell Mc den billigste varen og dermed dårligst kjøtt. I tilleg så blir jo burgeren nærmest laget på sammlebåndet, får ikke noe kvalitet over det. Eneste som blir gjort der er å steke det, gjennomstekt og tynne skiver. Disse store kjedene er jo preget av at det neten bare jobber ungdom som aksepterer litt lavere lønn, får ikke kvalitet av det : )

Nå er det vel smak og behag, men det er ikke mye som skal til for å lage noe mye bedere hjemme :)

Skal ikke si at jeg aldri spiser der, kan være greit hvis man trenger noe fort..

Bare et raskt spårsmål til dere som liker burger fra mc og bk, foretrekker dere hjemmelaget/resturang eller er dette vel så bra? : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...