Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Logoen har ikke noe å si for min del. Hygiene og maten er det som betyr noe her for min del. Kanskje litt pris også? :)

Joda, prisen har sitt og si hvis man har dårlig råd/lite med penger. Er noen som har argumentert om det tidlig i tråden. Men så er det jo klart at Burger King er dyrere enn McDonalds ettersom de har mye større burgere. Men det er klart at alle ikke er i den situasjonen at de kan kjøpe det de ønsker til enhver tid.

Lenke til kommentar

,9

Jo, så klart er det mye viktigere, men logoen er noe smått som man også vell legger merke til ;)

Jeg har lagt merke til logoer iblant, men da hovedsakelig til musikkstjerner og filmstudier. Den fremste matlogoen jeg kommer på å ha lagt merke til er Big Horn Steak House.

Men det har jo også noe med hva slags detaljer man merker seg.

Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med McDonalds! Var innom der i dag for noen timer siden og ville ha en Big Mac samt en Big Tasty og tilbehør og gjett hva som skjedde; Idiotbetjeningen ville ikke godta kortet mitt selv om jeg har brukt det x antall ganger og har massevis av penger på det og ville at jeg skulle betale dobbelt... Skal anmelde dem i morgen for dette kriminelt! Jeg krevde å enten få bestillingen min eller pengene tilbake etter å ha trukket kortet, men de nektet...

Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med McDonalds! Var innom der i dag for noen timer siden og ville ha en Big Mac samt en Big Tasty og tilbehør og gjett hva som skjedde; Idiotbetjeningen ville ikke godta kortet mitt selv om jeg har brukt det x antall ganger og har massevis av penger på det og ville at jeg skulle betale dobbelt... Skal anmelde dem i morgen for dette kriminelt! Jeg krevde å enten få bestillingen min eller pengene tilbake etter å ha trukket kortet, men de nektet...

Kan du forklare det nærmere...

- Var det betjeningen eller var det terminalen som nektet å godta kortet?

- På hvilken måte ville de at du skulle betale dobbelt?

- Hvis de ikke godtok kortet... hvordan fikk du betalt de pengene du mener du skal ha tilbake?

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Uten en ordentlig begrunnelse så kan de jo egentlig ikke gjøre noe sånt. Kortet var jo ok regner jeg med i og med at du har brukt det flere ganger før, og hva skal da hindre deg i å bruke det, og hvordan i all verden kan de ta pengene fra deg uten at du har fått noe fra mcdonalds? :p

Selvfølgelig var det ok. Har jo brukt det flere ganger både før og etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...