Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Hvor gammel er du? Tviler på at noen voksen kan bli mett av de miniburgerne. Ved mindre man bestiller flere om gangen da.

Kanskje han var litt mett fra før av? jeg spiste 6 hamburgere og 2 store chips en gang

Lenke til kommentar

Det frister. :thumbs: Dog en vesentlig større burger!

Det er ikke store sakene, nei. Målet mitt var heller ikke å bli mett av det idag. :) Vet ikke om Burger King fører den lengre, jeg så hvertfall ikke noe til den idag på menyen. Tror den het noe som XXL-Whopper. DET er burger det! Kanondigg! :D

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? Tviler på at noen voksen kan bli mett av de miniburgerne. Ved mindre man bestiller flere om gangen da.

Han er 16-18 år. Det er jo forskjell p folk og enkelte personer kan fort bli mett av lite. Jeg kjenner selv personer som fort blir mett, men det er ikke mye de akkurat spiser. Jeg derimot kan ete og ete mer enn de fleste (i min familie) før jeg blir mett, men de forstår ikke hvordan jeg greier det, men jeg må rett og slett gjøre det for at jeg skal bli mett på en tilstrekkelig måte.

Lenke til kommentar

Det er ikke store sakene, nei. Målet mitt var heller ikke å bli mett av det idag. :) Vet ikke om Burger King fører den lengre, jeg så hvertfall ikke noe til den idag på menyen. Tror den het noe som XXL-Whopper. DET er burger det! Kanondigg! :D

Tenker du på Big King XXL? Du kan også få Trippel Big King XXL. Det pleier jeg alltid å ta og det blir man mett av. Og jepp, DET er sinnssykt digg! :thumbs:

Lenke til kommentar

Ikke i det hele tatt. Ikke lokalene heller for den saks skyld da de nesten er klin like. Men jeg mener uansett ikke at det har noe å si. Jeg liker produkter fra Nike bedre enn produkter fra Adidas fordi jeg mener de er bedre. Det har ingen ting å si ang. logoen til dem. Kvaliteten er for min det viktigste. Og selvfølgelig at det er et hygenisk og rent lokale siden vi snakker om mat her i tråden.

Lenke til kommentar

Nja, når det gjelder logo så syntes jeg at Burger King sin er best. Det er den som vekker oppsikt kan man si. Jeg er enig i at logo i og grunn ikke er viktig, men det kan være viktig for å tiltrekke kunder, samt at jeg også syntes at logo har noe å si når jeg får maten. Ellers så bryr jeg meg ikke noe sørlig om lokalene, så lange jeg føler at jeg på en måte er hjemme. En slik følelse er viktig å få, slik at du koser deg, og da kan du også nyte maten bedre! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...