Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det er en ille mcdonalds da, men jeg har inntrykk av at det ikke er slik med de fleste. Dessuten så må man regne med litt bråk på de fleste offentlige steder. Det skjer overalt, enten om det er en butikk eller og det er ett annet offentlig sted hvor folk kan rusle ut og inn som det passer dem.

McDonalds?

Ille?

Bråk?

Lenke til kommentar

Nja, kanskje tre eller fire også, men dette er en ulempe dette, men jeg pleier å kjøpe flere burgere. Dermed så viser jeg betjeningen at jeg ikke blir mett av kun en burger. Slik gjør jeg og dermed så håper jeg at folk forstår at man må lage større burgere, i og med at kunden ikke blir mett ved en burger. Noe som kunden teoretisk sett skal bli, i og med at en burger gjerne er betegnet som ett måltid, og en porsjon som man da også så klart skal bli mett av.

Hvis fler gjør dette så kan kan jo håpe på at Burgerene blir større. Når jeg f eks var i USA så var det skikkelig burgere jeg fikk servert! :) Ordentelig mat! ;) Savner de road trip stundene hvor vi stoppet på mc donalds eller burger king for å få en STOR burger :)

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener. Burgeren skal jo være et måltid i seg selv. Husker selv nå jeg var i USA og kjøpte meg en burger ifra samme kjede som i Norge. Rart at det skal være størrelses forskjeller ifra land til land, samtidig som det er prisforskjeller.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Skulle ønske jeg kunne dra på mc donalds, har ikke vært der på over et halvt år!

En Burger i USA er jo f eks vesentlig billigere enda du får mer for pengene i USA, men nå er jo Norge dessverre også kjent for å være verdens dyreste land.

Koster ikke dem 1 dollar i usa?

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg kunne dra på mc donalds, har ikke vært der på over et halvt år!

Koster ikke dem 1 dollar i usa?

Ca 1 dollar, men jeg tok de store burgerne. Det kostet 1,4 dollar på Burger king, men skulle jeg spise på ett annet sted så kostet det nesten 2 dollar. Det var også ett sted som het A&W og de solgte bruger for 4,5 dollar, men da var drikke osv inkludert.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ca 1 dollar, men jeg tok de store burgerne. Det kostet 1,4 dollar på Burger king, men skulle jeg spise på ett annet sted så kostet det nesten 2 dollar. Det var også ett sted som het A&W og de solgte bruger for 4,5 dollar, men da var drikke osv inkludert.

Men har hørt at i usa bruker dem å spytte i burgerne

Lenke til kommentar

Jeg skulle ihvertfall spist "any" burger hvis jeg hadde fått duppa den i Jack Daniels saus fra TGI Fridays!!

Du vet de selger JD saus på flere av de større matvarebutikkene? Fåes også over grensa (Svinesund). Hender også mer lokale steder har den, jeg fant på en lokal pizzasjappe en gang. De bruker den til å marinere kjøttboller de har på pizzaen og smaker himmelsk. Ellers finnes det også tonnevis av oppskrifter på TGIs JD saus på nettet som du kan lage selv.

On thread: Spiser begge steder, men Burger King er nok en knepen favoritt siden de har litt mer "juicy" burgere og garnityr.

@EvilSeagull: Burger King har også drive in, men bare noen ytterst få steder. Vet hvertfall at det er en i Kokstadelva, nord for Drammen.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...