Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?

Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

1. 1. Hvilken foretrekker du?

• McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært på Burger King og McDonalds her i byen sent flere ganger og har kun opplevd småbråk på hvert sted en gang. Uansett er dette noe du må regne med når du jobber på et matsted som har nattåpent da de fleste liker noe mat ol. etter å ha drukket. Tror faktisk det er verre å jobbe på pub hvis dette er grunnen til at det skal være kjipt å jobbe på McDonalds. Eller på Burger King for den saks skyld.

Lenke til kommentar

"Andre personer i helt andre yrker, et annet sted har det værre. Derfor kan de ikke ha det kjipt"

Beklager, men argumentasjonsrekken din er helt på trynet.

Er det meg du sikter til? I så fall, tror du det er på McDonalds eller Burger King man opplever massefyll og slåsskamper? Dette var jo det eneste eksempelet. Jeg ville trodd at argumentasjonen var at folk som jobber på slike steder sliter seg ut for liten lønn og gjør det samme hele dagen. Og så kommer dette tøvet om fyll opp... For øvrig var jeg på McDonalds her i byen kl. 10:00 en kveld og fikk beskjed om at det var stengt og det i sommertiden. (Skrev om det her i tråden). Opplever de mye fyll da tror du? Det er nok ubehagelige kunder du må takle iblant, men å påstå at folk som jobber på McDonalds og Burger King har en kjip jobb pga. fulle folk som vil ha nattmat er idiotisk!

Lenke til kommentar

På BK i midtbyen Trondheim fylles det jo at fulle folk hver eneste natt... det betyr ikke at de oppfører seg dårlig men jeg ser de har bevæpnet seg med en vekter på de sene timene der.

Mulig det er en ille mcdonalds da, men jeg har inntrykk av at det ikke er slik med de fleste. Dessuten så må man regne med litt bråk på de fleste offentlige steder. Det skjer overalt, enten om det er en butikk eller og det er ett annet offentlig sted hvor folk kan rusle ut og inn som det passer dem.

Lenke til kommentar

Har flere ganger i tråden skrevet at jeg holder meg til Burger King heretter, men etter å ha spist en del forskjellig på McDonalds i det siste må jeg si at jeg har blitt mer interessert i McDonalds enn jeg var før. Hadde de bare økt størrelsen på burgerne sine så man kan bli mett der og samtidig innført chilicheese slik som på Burger King kunne jeg gått over til McDonalds. Men det blir mest Burger King pga. at skal jeg spise et sted vil jeg bli mett. McDonalds går fint som frokost eller lunsh da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...